مجیدی: دیدید ماجرای ایتالیا قلابی بود؟

به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی در کانال شخصی خود صحبت هایی پیرامون حوادث اخیر باشگاه استقلال انجام داد.

بیشتر بخوانید:

مومنی: هیچ گزینه‌ای بهتر از مجیدی نیست

وی در ابتدای صحبت‌های خود گفت: سکوت کردم تا هوادار واقعی استقلال برخلاف فضای دست‌کاری شده شبکه‌های اجتماعی، متوجه عمق دروغ‌گویی و فریب‌کاری در باشگاه استقلال بشود. حالا همه متوجه شدند که پروژه بازگشت آقای استراماچونی دروغ بود. کلاهبرداری عاطفی بود و یک ضربه کشنده به استقلال در آستانه کسب جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا.

مجیدی افزود: فاجعه بدتر اینکه با پنجره بسته به آسیا رفتیم و هیچ مسؤول و ناظری این مدیران خیانت‌کار را مواخذه نکرد که چرا پول آقای شفر را ندادند اما دنبال ماجراجویی‌های قلابی در ایتالیا بودند.

بیشتر بخوانید:

واکنش مدیر استقلالی به گزینه بودن رحمتی

سرمربی پیشین استقلال تاکید کرد: ۶ ماه قبل گفته بودم که استقلال مدیر توانمند اقتصادی در باشگاه می‌خواهد، گفته بودم که استقلال مدیر-کارمند نمی‌خواهد اما یک مدیر پرسپولیسی را برای استقلال انتخاب کردند و با هزینه‌های سنگین، ارتش مجازی راه انداختند و یک زمین سوخته در استقلال باقی گذاشتند. 

وی یادآور شد: روزی نیست که یک دروغ تازه از آقایان رو نشود. همین امروز در رسانه‌ها خواندیم که ۴۰ میلیارد تومان از ۶۰ میلیارد تومانی که برای خود پیش هواداران سند جعلی درآمدزایی زدند، قرض بوده است!

بیشتر بخوانید:

چرا استقلال با سعادتمند به سعادت نرسید؟

مجیدی ادامه داد: مدیریت فریب‌کار با همکاری شریکش در هیات مدیره استقلال پروژه کینه‌توزی علیه من را همچنان پیش می‌برند. آنها مأموریت داشته‌اند که استقلال را به یک تیم معمولی تبدیل کنند و فکرش را هم نمی‌کردم که میزان حقارت آقایان در حدی باشد که استوری نگذاشتن، سلفی نگرفتن و نام نبردن از آنها در مصاحبه‌هایم منجر به از دست رفتن قهرمانی‌ها در استقلال شود. همه از جام حذفی می‌گویند اما قدرت تیم ما در حدی بود که می‌توانستیم در فینال غرب آسیا، دربی آسیایی برگزار کنیم اما به جای پرداخت طلب شفر در ۶ ماه گذشته فقط دروغ گفتند.

وی تاکید کرد: جدا از منتقدانی نظیر آقای حسن روشن که حرف دل و زبان‌شان یکی است، در این وسط تعدادی از پیشکسوتان با سهم‌خواهی و منفعت‌طلبی به حمایت از مدیریت دروغگو پرداختند و حالا هم با کاسب‌کاری همیشگی‌شان راهروهای وزارت ورزش را بالا پایین می‌کنند تا به جای قدم زدن در پارک‌ها، سرگرمی تازه‌ای برای خودشان به وجود بیاورند. به خاطر همین است که باید یادی کنیم از ناصر حجازی و منصور پورحیدری و حسرت بخوریم که کجا هستند آن مردان بزرگ.

بیشتر بخوانید:

در استقلال چه خبر است؟/ شما هم گزینه سرمربیگری هستید!

سرمربی پیشین استقلال تصریح کرد: یک مدیر پرسپولیسی با اسم رمز استراماچونی و الکس نوری، استقلال را به این روزها رساند. این پلیدی‌ها در استقلال تمام نخواهد شد اما اگر استقلالی واقعی هستید، دفعه بعد لااقل حامی این دروغگوها نباشید. حمایت نادرست باعث شد که استقلال برای دومین سال متوالی توسط دلال‌ها بسته شود و نه سرمربی! 

وی افزود: باید خطاب به آنها که نگران سوختن من در نیم‌فصل پارسال بودند، بگویم که نسوختم، عملکرد مناسبی داشتم و اگر توطئه مدیریت نبود، با موفقیت از قطر برمی‌گشتم. حالا هم بعد از نایب قهرمانی در فصل گذشته باید به قهرمانی فکر کرد و امیدوارم هواداران استقلال را به زودی خوشحال ببینم.

مجیدی در ادامه صحبت های خود خاطرنشان کرد: حرف بعدی من با شما هواداران، به طور مشخص درباره مدیران، معاونان و مشاورانی خواهد بود که در این سال‌ها تیشه به ریشه استقلال زده‌اند و آماده هستم سنگین‌ترین هزینه‌ها را برای حذف این افراد پرداخت کنم. نام‌شان را خواهم برد و رهایشان نمی‌کنم.

وی ادامه داد: بعد از رفتن آقای استراماچونی، با یک دروغ زشت من را متهم به همدستی با وزارت ورزش کردند. در چند روز گذشته هم مجددا گفتند که مشغول لابی با وزیر ورزش هستم اما همه این حرفها دروغ بود، چون هیچ وقت آقای سلطانی‌فر را ندیده‌ام.

سرمربی پیشین استقلال تاکید کرد: آنها نمی‌توانند در رابطه عاطفی من با هوادار خدشه‌ای وارد کنند، رابطه‌ای که در تمام سال‌های جوانی، انرژی و انگیزه من برای زندگی و فوتبال بود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دومین جلسه مسئولان استقلال با فکری

د اکتبر 5 , 2020
به گزارش مشرق، در شرایطی که مسئولان باشگاه استقلال شب گذشته جلسه‌ای را با محمود فکری برای هدایت استقلال برگزار کردند امروز نیز از ساعت ۱۶ نشستی بین مدیران این باشگاه و گزینه سرمربیگری این تیم برگزار شد. بیشتر بخوانید: جلسه پیشکسوتان استقلال با...