ماموریت استقلالی‌ها برای حفظ یک ستاره

به گزارش مشرق، شاگردان ریکاردو ساپینتو چهارمین گام در مسیر رسیدن به قهرمانی در جام حذفی را با بردی ۴ گله برداشتند. آبی‌پوشان پایتخت شب گذشته در دیداری خانگی و در حضور بیش از ۲۰ هزار هوادار استقلالی توانستند مقابل نساجی مازندران نمایش تهاجمی را از خود نشان بدهند و در شب کم‌فروغ مهدی قایدی و ناکامی این ستاره بوشهری در گلزنی و گل‌سازی، آبی‌های پایتخت با درخشش محمد محبی با دست پر زمین مسابقه خارج شدند تا بتوانند خود را به مرحله فینال برسانند و در یک‌قدمی کسب جام قرار بگیرند.

محمد محبی در حالی شب گذشته موفق شد که دروازه نساجی را ۲ بار باز کند که ستاره آبی‌ها فاصله چندانی تا هت‌تریک هم نداشت اما با بدشانسی ضربات او به گل تبدیل نشد تا نتواند با شمار گل بیشتری مقابل نساجی کارش را به پایان ببرد. نکته جالب‌توجه اینکه برای اولین‌بار در لباس استقلال، محبی موفق شد که در جام حذفی هم گل بزند تا در کنار لیگ برتر، افتخار گلزنی برای آبی‌ها در جام حذفی هم نصیب این ستاره ۲۵ ساله شود.

عملکرد فوق‌العاده در اردوی آبی‌ها

محبی که به روزهای پایانی قراردادش با استقلال رسیده و آینده حضور این ستاره که به شکل قرضی در جمع شاگردان ریکاردو ساپینتو حضور داشت، مشخص نیست، با عملکردی درخشان توانسته توجهات را به سوی خود جلب کند؛ به‌طوری که در فصل جاری ۱۰ گل برای استقلال به‌ثمر رسانده و ۴ پاس گل هم در کارنامه این ستاره بوشهری به چشم می‌آید که عملکردی درخشان برای محمد محبی محسوب می‌شود.

وینگر ۲۵ ساله استقلال در سال جدید اوج‌گیری فوق‌العاده‌ای در ترکیب آبی‌ها داشت؛ به‌طوری که در ۹ بازی استقلال در لیگ برتر و جام حذفی که در سال ۱۴۰۲ به انجام رسیده، محمد محبی توانسته ۵ گل بزند و ۲ گل هم برای همبازیان خود ساخته تا اوج‌گیری ستاره آبی‌ها بعد از بازگشت به فهرست تیم ملی نمایان باشد و به نظر می‌رسد با این عملکرد، مدیران باشگاه استقلال ماموریت دشواری برای حفظ محمد محبی در فهرست تیم‌شان داشته باشند.

سالی که با درخشش در تیم ملی آغاز شد!

محمد محبی بعد از آنکه شانس حضور در جام جهانی را از دست داد، در اولین اردو بعد از این رقابت‌ها با نظر امیر قلعه‌نویی به فهرست تیم ملی اضافه شد و توانست در دیدارهای دوستانه مقابل روسیه و کنیا نقش مهمی را ایفا کند؛ به‌طوری که در دوئل با روسیه، محمد محبی موفق شد به سود تیم ایران یک ضربه پنالتی بگیرد و همین پنالتی سبب شد تا در اولین مسابقه تیم ملی بعد از جام جهانی، شاگردان قلعه‌نویی از شکست مقابل روسیه بگریزند.

محبی بعد از درخشش مقابل روسیه، در دوئل با کنیا هم در نقش ستاره درخشید و با گلزنی خود زمینه‌ساز کامبک شاگردان امیر قلعه‌نویی در مقابل حریف آفریقایی شد تا سال رویایی ستاره آبی‌ها در تیم ملی آغاز شده باشد. بررسی آمار عملکرد محمد محبی در سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد که او حتی بالاتر از همتای بوشهری‌اش توانسته بدرخشد و در ۱۱ بازی، ۶ گل و ۲ پاس گل و البته کسب یک ضربه پنالتی در کارنامه محمد محبی به چشم می‌آید که آمار جالب‌توجهی است.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پرسپولیس بدون محروم به دربی ۱۰۱ رسید

پ مه 25 , 2023
به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس امروز در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در حالی به مصاف هوادار رفت که ۸ بازیکن یک اخطاره داشت. بیشتر بخوانید؛ پرسپولیس حریف استقلال در فینال شد/ شاگردان یحیی در یک قدمی دومین جام +فیلم با این همه هیچکدام از بازیکنان...