ماجرای میلیچ و مطالباتش به کجا رسید؟

به گزارش مشرق، دیروز (پنج شنبه)، اخباری مبنی بر جعلی بودن پرداختی های یک هوادار به میلیچ و دیاباته منتشر شد که واکنش های متفاوتی را به همراه داشت.

هرویه میلیچ، مدافع تیم استقلال در واکنش به این اتفاقات اظهار کرد: فردی به باشگاه گفته بود که بخشی از دستمزد من را از بانکی در نروژ پرداخت می‌کند اما این کار را نکرد و به نظر می رسد جعلی و ساختگی بوده است. برایم غیر قابل باور است که پولی پرداخت نشده و آن فرد این کار را با من کرده است. البته شنیده ام که برای دومین بار است که آن فرد اینگونه عمل کرده است. من به باشگاه احترام می گذارم اما این اتفاقی که افتاده برایم غیر قابل باور است.

بیشتر بخوانید:

هفته سرنوشت‌ساز برای استقلال و سعادتمند


 او ادامه داد: در مورد اینکه در این شرایط به باشگاه برمی گردم یا نه باید بگویم که من به استقلال بر میگردم چرا که برای تیم و مربی احترام قائلم. کاری احمقانه است که به تیم برنگردم اما مانند سایر بازیکنان استقلال، منتظر پرداخت شدن دستمزدم هستم.
میلیچ در پایان گفت: من قصد ترک تیم را ندارم. من بازیکنان استقلال و افراد اطراف باشگاه البته نه همه آنها بلکه برخی از آنها که به ما احترام می گذارند را دوست دارم.  رابطه خوبی با بازیکنان و مربی تیم دارم اما منتظر پرداخت دستمزدم هم هستم. به من گفته اند که قرار است این کار را انجام دهند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلال مستعدترین باشگاه ایرانی است

ج آوریل 24 , 2020
به گزارش مشرق، امیدرضا روانخواه پیشکسوت استقلال و سرمربی فعلی نیروی زمینی می‌گوید هیچ چیزی مهمتر از سلامتی بازیکنان و مربیان نیست و باید لیگ را متوقف کرد. با روانخواه در خصوص شایعه حضورش در معاونت استقلال و همچنین شرایط این روزهای آبی‌ها همکلام شدیم.شر...