ماتا: داوری‌ امشب مثل لیگ فاجعه بود/ دست از سر استقلال برنمی‌دارند

به گزارش مشرق، روی ماتا، دستیار ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال پس از شکست مقابل پرسپولیس در فینال جام حذفی اظهار داشت: فکر می‌کنم برای بردن این بازی هر کاری که می‌شد کردیم. هر اتفاقی که در طول فصل برای تیم افتاد، اتفاقات راحتی نبود که بتوانیم تا اینجا برسیم. در این بازی، فرصت‌ها بیشتری در ۹۰ دقیقه داشتیم اما فوتبال همین است.

وی با انتقاد از داوری این بازی نیز گفت: نمی‌توانم درباره سوت‌های تاثیرگذار حرف نزنم. درست مثل اتفاقاتی که در لیگ افتاد، این داوری‌ فاجعه‌ بود. یک صحنه کار ما را تمام کرد. روی گل دوم، ترابی خیلی خوب خودش را زمین انداخت. هیچ خطایی نبود. بازیکن ما فقط توپ را لمس کرد؛ با تمام اینها به تیم‌مان افتخار می‌کنم.

ماتا افزود: البته درک نمی‌کنم که سرمربی تیم‌ ما چطور اخراج شد. مربی نمی‌تواند بعد از گل با بازیکنانش خوشحالی کند؟ سرمربی ما برای گل دقیقه ۹۰ خوشحالی کرد؛ این هیجان فوتبال است اما امشب سرمربی ما برای شادی گل رفت و کارت قرمز گرفت. آنها کارشان را بلدند و با تیم ما بد بودند و دست هم برنمی‌دارند.

وی درباره دلیل اخراج ساپینتو گفت: بروید و ببینید چه اتفاقی افتاد. نمی‌دانم چطور می‌شود افرادی که در سی‌آی‌پی هستند، این رفتار را داشته باشند. این رفتار آدم‌های متمدن نیست. امیدوارم فدراسیون اتفاقاتی که از سمت هواداران افتاد را ببیند و کاری بکند. در سی‌آی‌پی افرادی با لباس قرمز بودند.

ماتا همچنین درباره ادامه همکاری با استقلال نیز افزود: درباره آینده الان نمی‌توانم حرف بزنم و علاوه بر این دیگر حرفی برای گفتن ندارم.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ما و استقلال بدون هم هیچ هستیم/ به ساپینتو جسارت نمی‌کنم

پ ژوئن 1 , 2023
به گزارش مشرق، دانیال اسماعیلی‌فر در پایان دربی ۱۰۱ و قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم در آخر فصل دو قهرمانی خوب و مهیج کسب کرده و هدیه خوبی به هواداران بدهیم که در این فصل خیلی اذیت شدند. وی ادامه داد: پرسپولیس یعنی جن...