لژیونر استقلالی در ترکیه ماندنی شد؟

به گزارش مشرق، به نقل از اسپورداگما، سید مجید حسینی مدافع ایرانی بعد از درخشش در جام جهانی مورد توجه سران تیم ترابزون اسپور ترکیه قرار گرفت و با جدایی از استقلال راهی این تیم شد و قراردادش در تابستان به پایان می‌رسد.

شیوع کرونا تاکنون باعث لغو و توقف خیلی از رقابت‌های لیگ در سراسر اروپا از جمله لیگ ترکیه شده است و به همین خاطر مسئولان تیم فوتبال ترابزون قصد دارند خیلی زود قرارداد بازیکنانی که قراردادشان رو به اتمام است را تمدید کنند.

بیشتر بخوانید:

نتایج تست کرونای حسینی و یارانش اعلام شد

ترابزون با پرداخت ۶۰۰ هزار یورو قصد دارد قرارداد سیدمجید حسینی مدافع ایرانی را برای یک فصل دیگر تمدید کند و سران ترابزون اسپور مهلت یک هفته‌ای برای قطعی کردن حضور حسینی در این تیم برای فصل بعد را اعلام کردند.

باید دید مجید حسینی که پیشنهاداتی از کشور‌های دیگر دارد، در این شرایط بحرانی چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا با تمدید یک ساله قرارداد خود موافقت می‌کند یا خیر.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تاریخچه تغییرات مدیریتی استقلال/ ۱۵ مدیر برای ۷۵ سال حیات آبی‌ها

ش آوریل 4 , 2020
به گزارش مشرق، باشگاه استقلال در سال ۱۳۲۴ پا به عرصه حیات گذاشت و تا به امروز حدود ۷۴ سال و ۶ ماه قدمت این باشگاه می باشد. آبی‌های پایتخت ابتدا با نام دوچرخه سواران شکل گرفتند و بعد از آن به تاج تغییر نام داد و پس از پیروزی انقلاب هم نام آن به استقلال ...