قلعه نویی همچنان در انتظار طلبش از استقلال

به گزارش مشرق، مسئولان باشگاه استقلال این روزها درگیر گرفتن مجوز حرفه‌ای هستند اما هنوز با هیچکدام از کسانی که از این باشگاه طلب دارند تماسی نگرفته‌اند.

هشتم مردادماه سال 1397 بود که خبری با این مضمون روی سایت رسمی باشگاه استقلال منتشر شد:« پس از مذاکرات انجام شده میان سرمربی اسبق استقلال و مدیران این باشگاه، امیر قلعه نویی بخش قابل توجهی از مطالبات خود از باشگاه استقلال را بخشید و طرفین برای نحوه پرداخت این مطالبات به توافق رسیدند. باشگاه استقلال مراتب تقدیر و تشکر خود از امیر قلعه نویی را به این وسیله اعلام می کند.»

بیشتر بخوانید:

تازه ترین رای کمیته انضباطی درباره قلعه‌نویی

 از طرفی در ( 5 شهریور 1398) در محل کنفرانس خبری روابط عمومی فدراسیون فوتبال، نشستی با حضور جمشید نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال و خبرنگاران برگزار شد و یکی از سوالات نمایندگان رسانه ها در مورد شرایط باشگاه استقلال در آستانه بررسی وضعیت مالی اش، برای صدور مجوز حرفه ای جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا بود.
 نورشرق رئیس کمیته وضعیت در پاسخ به این سوال، میزان مطالبه امیرقلعه نویی از باشگاه استقلال را در اختیار رسانه ها قرار داد که مبلغ آن 810 میلیون تومان است؛ یعنی سرمربی فعلی سپاهان با بخشش نیمی از مطالباتش در مردادماه سال 1397 به باشگاه استقلال کمک کرده تا حداقل بخش قابل توجهی از بدهی های باشگاه کم شود ولی در مقابل مدیران باشگاه پس از اقدام امیرقلعه نویی بار دیگر همه چیز را فراموش کرده اند.

 نکته جالب توجه اینکه، زمانی که کنفرانس خبری نورشرق برگزار شد، نزدیک به 14 ماه از توافق امیرقلعه نویی و باشگاه استقلال که خبرش روی سایت باشگاه نیز منتشر شد، گذشته است ولی هنوز باشگاه استقلال قدمی برای تسویه با مربی سابقش برنداشته است.

از طرف دیگر نفراتی مثل حنیف عمران زاده، پژمان نوری و مجید صالح جزو طلبکاران استقلال هستند اما با این نفرات تماسی برای تسویه بدهی آنها گرفته نشده است.

باید دید مسئولان باشگاه استقلال که این روزها در تدارک پرداخت این مطالبات هستند چه راهکاری برای این موضوع در نظر می گیرند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ دیدار پیشکسوتان استقلال با وزیر ورزش

پ سپتامبر 5 , 2019
مشرق نیوز - عکس/ دیدار پیشکسوتان استقلال با وزیر ورزش ...