قسمت باشد دوباره برای استقلال بازی می‌کنم

به گزارش مشرق، فصل قبل چندان بازی‌های خوبی انجام نمی‌داد. این فصل دوباره اوج گرفت و به یکی از ستاره‌های استقلال تبدیل شد اما مصدومیت سنگین باعث شد در اوج، مجبور به کنار ماندن از استقلال شود آن‌هم در روزهایی که تیم استراماچونی دلچسب و قدرتمند بازی می‌کند. ملی‌پوش سابق بعد از پارگی رباط‌صلیبی و سپردن زانوی خود به تیغ جراحان باید دوران نقاهت را سپری کند تا برای فصل بعد آماده شود. ظاهرا مدیران باشگاه نیز با وجود ادعای قبلی هنوز صحبتی هم با او برای تمدید قرارداد نکرده‌اند. گفت‌وگو با داریوش شجاعیان در ادامه می‌خوانید.

 

از این روزهای دور از فوتبال بگو. چطور می‌گذرد؟

شرایط روانی سختی است که در اوج به‌یک‌باره زمین مخمل فوتبال برای من تیره و تار شد اما چاره‌ای نیست. باید کنار بیایم و با کار درست و حرفه‌ای بازهم به زمین فوتبال برگردم.

عمل خوبی انجام دادی؟

بله، شکر خدا دکتر رازی از بهترین‌هاست و خیالم از این بابت راحت است، بعد از عمل هم تحت نظارت دکتر نوروزی هستم و در تلاشم که زود سرپا شوم.

هزینه عمل جراحی‌ات را باشگاه داد یا خودت پرداخت کردی؟

بار اول هزینه‌ها را خودم پرداخت کردم، اما این‌بار باشگاه تقبل کرد.

بیشتر بخوانید:

تحلیل سرمربی اسبق استقلال از بازی دیروز

مدیران استقلال دو، سه هفته پیش گفته بودند با تو مذاکره می‌کنند تا قراردادت تمدید شود. خبری شد؟

خیر، تا این لحظه کسی از باشگاه با من مذاکره نکرده است.

با این حساب بعید نیست نخواهند قراردادت را تمدید کنند. نگران نیستی از استقلال جدا شوی؟

من سرباز این تیم هستم و به‌عنوان یک استقلالی متعصب تا جایی که بتوانم در خدمت تیم محبوبم خواهم بود، اما این تصمیم در اختیار کادر فنی و مدیران استقلال است و نمی‌توانم دخالتی داشته باشم. امیدوارم هرچه صلاح است اتفاق بیفتد.

فکر می‌کردی استراماچونی بعد از نتایج بد ابتدای لیگ این‌قدر خوب در استقلال عمل کند؟

چراکه نه. سرمربی ما حرفه‌ای، کاربلد و مدیری باهوش است و توانسته تیمی یکدل بسازد که هدفش قهرمانی است. وی کاملا مربی قابل احترامی است. در کل حال ما با استرا خوبِ‌خوب است.

دوست داشتی چه بازیکنی از تیم‌های دیگر الان عضو استقلال باشد؟!

محمدرضا حسینی (بازیکن سپاهان) خیلی خوب کار می‌کند و تصورم این است که او اگر در اوج باشد کمک خیلی خوبی برای تیم ما خواهد بود.

و صحبت پایانی؟

ممنونم از تمام کسانی که پیگیر احوال من هستند و مشتاق بازگشتم به استقلال، باید یک دوره چندماهه را تحت‌نظر پزشک طی کنم و بعد از آن اگر قسمت بود، با قدرت در خدمت تیم و هواداران خونگرم استقلال باشم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پاداش استقلالی‌ها به دلار پرداخت شد

ی دسامبر 1 , 2019
به گزارش مشرق، امیرحسین فتحی شب قبل از بازی با سپاهان در اردوی تیمش حاضر شد و به بازیکنان و کادر فنی این تیم بابت پیروزهای اخیر این تیم در مسابقات لیگ برتر پاداش داد. مدیرعامل باشگاه استقلال که مطالبات از باشگاه عجمان امارات را دریافت کرده، برای ر...