قرارداد فرهاد، نزدیک یحیی

به گزارش مشرق، مشکلات مالی استقلال مثل سایر تیم‌ها صدای بازیکنان این تیم را هم درآورده تا جایی که به بهانه اعتراض‌ها، تمرینات روزهای ابتدایی آبی‌پوشان در حضور کادرفنی جدید تق و لق برگزار شد. در این بین شایعات زیادی نیز درخصوص اعتصاب برخی بازیکنان نیز منتشر شد، اما در عمل، مسئولان باشگاه در روزهای گذشته به وعده خود جامه عمل پوشانده و ضمن تسویه‌حساب مطالبات دو سال گذشته بازیکنان، سقف پرداختی امسال تمامی آنها را به 40‌درصد رساندند.

در این بین همیشه سر کادرفنی داخلی تیم‌های سرخابی بی‌کلاه مانده و آنها همواره در بین آخرین نفراتی بودند که به مطالبات خود می‌رسیدند، هرچند در برخی موارد نیز کار به شکایت و گلایه‌های بی‌پایان کشیده می‌شد. با این حال استقلالی‌ها درخصوص مطالبات کادرفنی نیز همگام با بازیکنان اقدام کرده و کادر ایرانی استقلال در اولین گام 40‌درصد از قراردادهای خود را دریافت کردند.
نکته قابل توجه اینکه در روزهای اخیر درخصوص قرارداد فرهاد مجیدی نیز مبالغ مختلفی منتشر شد. طبق اخبار موثق، فرهاد مجیدی با دریافت رقمی نزدیک به مبلغی که در رسانه‌ها به عنوان رقم قرارداد گل‌محمدی با پرسپولیس عنوان شده (برای یک‌فصل‌ونیم) با استقلال قرارداد بسته است.

بیشتر بخوانید:

چرا مربیان خارجی پرسپولیس با ناراحتی از این تیم می‌روند؟

 مربی اسپانیایی در راه تهران

چند روز قبل رسانه‌ها از انصراف دستیار اسپانیایی مجیدی خبر دادند و دلیل آن را هم شرایط حاکم بر ایران عنوان کردند. این درحالی است که نبو، دستیار اسپانیایی فرهاد مجیدی که سابقه حضور در تیم‌های پایه رئال‌مادرید را دارد، قرار است طبق برنامه، امروز راهی تهران شده و کارش را بعد از بستن قرارداد با استقلال آغاز کند. نکته قابل توجه اینکه استقلالی‌ها در روزهای گذشته سعی کردند به هر شکلی این مربی را راضی کرده تا برای سفر به تهران چمدان‌هایش را ببندد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مطهری، بلبلی نشود؟

چ ژانویه 15 , 2020
 به گزارش مشرق، بعد از اینکه ارسلان مطهری، بازیکن ذوب‌آهن ابتدا با این تیم فسخ یک‌طرفه کرده و سپس راهی استقلال شد، بسیاری از هواداران این تیم از این موضوع نگران شدند که مبادا مهاجم جدید تیم‌شان به سرنوشت محمد بلبلی دچار شود و این در‌حالی است که ما...