قاسمی‌نژاد: از صحبت‌های فکری شوکه شدم/این رفتار در شأن یک فرد فوتبالی نیست

به گزارش مشرق، شاگردان نکونام در یک نمایش برتر و زیبا موفق شدند تا برابر استقلال به پیروزی برسند و سه امتیاز را مال خود کنند.

ویدئو صحبت‌های محمود فکری خطاب به محمد قاسمی‌نژاد همچنان در محافل خبری و رسانه‌ای داغ است.

محمد قاسمی‌نژاد وینگر تیم فولاد خوزستان درباره بازی روز گذشته گفت: فکر می‌کنم هرکس بازی را دیده باشد، می‌داند که حق ما در این دیدار تنها و تنها برد بود. استقلال تیم بزرگی است و با تمام احترامی که برای این باشگاه قائلم اما در بازی با ما حرفی برای گفتن نداشتند و فکر می‌کنم اگر پنالتی نبود می‌توانستیم با کلین شیت بازی را ببریم. پس از گلی که خوردیم، نشان دادیم که یک تیم هستیم و برای موفقیت تشنه‌ایم. تا دقیقه آخر برای موفقیت می‌جنگیم و به هیچ وجه تمرکز خود را از دست نمی‌دهیم. آنالیز کاملی از تیم استقلال داشتیم و تمام راه‌های نفوذ را روی آن‌ها بستیم و تمام نکاتی که آقا جواد و کادرفنی از ما خواسته بودند را در زمین به نمایش گذاشتیم که نتیجه اش سه امتیاز شد.

وی که با سایت فولاد صحبت می‌کرد، درباره صحبت‌های محمود فکری پس از پایان بازی به وی که کلیپش منتشر شده، نیز گفت: واقعا از شنیدن آن صحبت‌ها شوکه شدم، دعا می‌کردم که اشتباه شنیده باشم اما ادب حکم می‌کرد که جواب بزرگتر و پیشکسوت را ندهم. این رفتار واقعا در شأن و شخصیت یک فرد فوتبالی نیست که بخواهد پس از بازی و باخت اینگونه صحبت کنم. متاسف هستم و آن صحبت‌ها تمامی بازیکنان و دیگر اعضای تیم ما را ناراحت کرده است. امیدوار هستیم که کمیته اخلاق هرچه زودتر به این ماجرا رسیدگی کند تا دیگر شاهد این بی اخلاقی ها در زمین مقدس مسابقه نباشیم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

صالح مصطفوی: بازی با تیم نکونام همیشه حساس بوده است؛ انتقاد از استقلال هنوز زود است

ی نوامبر 22 , 2020
مربی سابق تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: هفته‌های زیادی تا پایان لیگ باقی مانده و از الان نباید تیم را تحت فشار و انتقاد قرار داد. به گزارش استقلال نیوز، صالح مصطفوی مربی سابق تیم فوتبال استقلال(تاج) در گفتوگو با تسنیم، درباره شکست 2 بر یک ...