فکری: مسئولان نساجی گفتند استقلالی هستیم

به گزارش مشرق،  محمود فکری بازیکن و کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال هفته گذشته با امضا قراردادی دو ساله هدایت آبی پوشان را برعهده گرفت. او در حالی سرمربی استقلال شد که با نساجی مازندران قرارداد داشت و هر چند از مسئولیتش استعفا کرد اما باید به شکایتی که باشگاه مازندرانی از وی کرده پاسخ بدهد.

بیشتر بخوانید:

نساجی از فکری شکایت می‌کند

محمود فکری صبح امروز جمعه در مورد حضورش در این تیم گفت: من از روز اولی که با مدیریت نساجی صحبت کردم بعد از عقد قرارداد با من طوری صحبت کردند که اگر قرار باشد به استقلال بروی همه جوره به من کمک خواهند کرد چرا که خود آنها هم استقلالی هستند. 

وی ادامه داد: بعد از پایان بازیها گزینه های زیادی برای سرمربیگری استقلال مطرح شد که بعد از منتفی شدن حضور استراماچونی و نوری بنده گزینه شدم. بعد از صحبت هایی که با من داشتند از طرف استقلال، من با مدیران نساجی صحبت کردم که آنها هم استقبال کردند. آنها هم گفتند حتی اگر استقلال با شما به توافق رسید ما خودمان زمینه رفتنت را فراهم می کنیم. 

فکری ادامه داد: بعد از این که کار من با استقلال به مراحل نهایی رسید مدیران نساجی گفتند که هنوز استقلالی ها با ما صحبت نکردند. بعد هم با هم صحبت کردند که نساجی گفته بود فوتبال حرفه ای است و کار اقتصادی است و باید باشگاه  استقلال فلان مبلغ را بپردازد. که استقلالی ها عنوان کرده بودند که در شرایط فعلی نمی توانند این پول را بدهند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: وقتی که مدیران نساجی این رفتار را داشتند من تصمیم گرفتم استعفا کنم چرا که در این شرایط نمی توانستم فصل بعد سرمربی نساجی باشم. گفتم حتی اگر سرمربی استقلال نشدم می روم یک فصل در خانه می نشینم چرا که در رفتار مدیران نساجی صداقت ندیدم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش تمرین جمعه عصر استقلال/ معارفه فکری توسط مددی؛ بازیکنان با گل به استقبال کادر جدید رفتند!

ج اکتبر 9 , 2020
اولین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش فصل لیگ برتر بیستم با معارفه کادرفنی جدید در زمین شماره دو آزادی برگزار شد.                  به گزارش استقلال نیوز، اولین تیم فوتبال استقلال، پیش فصل لیگ برتر ...