فکری: قرار نیست اینقدر زود خسته بشوم/ استراماچونی هم از هفته هفتم به بعد نتیجه گرفت

به گزارش مشرق، شاگردان محمود فکری بعد از بازی با فولاد خوزستان که با حواشی فراوان و با شکست آنها همراه بود. عصر امروز تمرینات خود را برگزار کردند. سرمربی آبی‌پوشان که در روزهای اخیر حواشی زیادی را به پا کرده بود بعد از پایان تمرینات گفت : بعد از بازی با فولاد ریکاوری داشتیم و دیروز به بچه ها استراحت دادیم. امروز هم تمرین را سپری کردیم و فردا به امید خدا تمرین می کنیم و آماده می شویم برای بازی بعدی. امیدواریم بازی خوبی ارائه دهیم و سه امتیاز را بگیریم.

فکری در رابطه تمرین روی چمن مصنوعی و دلیل آن اضافه کرد: خب هم این هفته و هفته گذشته بارندگی شدید بوده و چمن طبیعی ما شرایط خوبی نداشت. به خاطر خیس بودن، سنگین است و برای بازیکن خستگی می آورد. زمین غدیر هم چمن خوبی دارد و امروز تمرین خوبی را پشت سر گذاشتیم.

محمود فکری در رابطه با حواشی روزهای اخیر و هجمه‌های زیادی که علیه او پس از بازی با فولادخوزستان ایجاد شده، و اینکه آیا خسته نشده، اینطور واکنش نشان داد: نه قرار نیست اینقدر زود خسته بشوم. به هر حال ولی بعضی وقت‎‌ها یک سری باخت ها لازم است که دوست و دشمن خودتان را بشناسید. فضای بسیار مسمومی را ایجاد کردند. 

او ادامه داد: استقلالی ها باید بدانند چه من مربی باشم چه هر کس دیگری، باید به آنها فرصت داده شود تا خودشان را نشان دهند. مثلا من خودم معتقدم از هفته هفتم باید در مورد اقای استراماچونی نظر بدهیم. استقلالی ها باید حواسشان باشد که بازیچه دست برخی ها برای رسیدن به منافع آنها نشوند. به هر حال در هر بازی ایرادهایی هست و من بعد از بازی با مس رفسنجان گفتم باید دنبال ایرادهایمان باشیم. وقتی می بازیم این ایرادها بیشتر است.  اگر منطقی فکر کنیم تا ایرادها را پیدا کنیم، خوب است ولی اگر هجمه غیرمنصفانه وارد شود، خود استقلالی ها باید حواسشان باشد. 

فکری سپس با اشاره به ترکیب تیمش توضیح داد: ما بازیکن های تخصصی‌مان را در پست وینگر نداشتیم و مجبور شدیم از بازیکنان غیرتخصصی استفاده کنیم. این ها مواردی است که شاید دستمان خالی باشد. من باید بنالم که دنبال بهانه نیستم و بقیه دنبال بهانه هستند. امیدوارم با کمک و هوشیاری بیشتر فضای خوبی ایجاد کنیم و نتایج خوبی بگیریم. 

در پایان باید از تمام پیشکسوت‌هایی که در واقع از تیم، گذشته و آینده خودشان حمایت کردند، تشکر کنم.

Let’s block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برخورد گرم محمود فکری با شیخ دیاباته

د نوامبر 23 , 2020
به گزارش مشرق، شیخ دیاباته پس از یک جلسه دوری از تمرینات استقلال امروز دوباره با آبی پوشان تهرانی تمرین کرد. او روز گذشته توسط فکری از تمرین منع شده بود. محمود فکری و شیخ دیاباته قبل از تمرین امروز استقلال در رختکن دقایق کوتاهی صحبت کردند برخورد گ...