فکری دیوانه نیست بهترین گلر لیگ را بیرون بگذارد/مطرح کردن اسم قلعه نویی کار مخالفان این استقلال است

سرویس ورزش مشرق – تیم استقلال پس از شکست از سایپا در هفته سیزدهم لیگ برتر در دیدار چهاردهم و در زمین نفت مسجد سلیمان به تساوی با این تیم دست یافت تا ظرف دو هفته 5 اامتیاز حساس را از دست داده باشد.

بهتاش فریبا در گفت و گو با مشرق، معتقد بود استقلال بد بازی نکرده و اتفاقا تنها تیمی بوده که در مسجد سلیمان تواسته تا این اندازه حریفش را تحت فشار بگذارد.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

فکری دیوانه نیست بهترین گلر لیگ را بیرون بگذارد/مطرح کردن اسم قلعه نویی کار مخالفان این استقلال است

* با اتفاقات کرونا و فوتبال چه می کنید؟

- واقعا روزهای سختی را پشت سر می گذاریم. از دست دادن مهرداد میناوند برای جامعه فوتبال خیلی تلخ و سخت بود. این اتفاق به همه ما هشدار جدی داد که اگر علائم این بیماری مهلک را داشتیم یا حس کردیم بلافاصله برای مهار کردنش اقدام کنیم. متأسفانه دکتر معالج مهرداد می گفت اگر میناوند زودتر به دکتر مراجعه می کرد می توانستند او را نجات بدهند. به هر حال جز واژه تلخ چیز دیگری را نمی توان به زبان آورد. از طرفی برای علی انصاریان هم آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم هر چه زودتر از بستر بیماری بلند شود.

* استقلال در دو بازی 5 امتیاز از دست داد. بازی در مسجد سلیمان را دیدید؟

- باید گفت که استقلال یک مقدار بدبیاری هم آورد. یک گل بدخوردند و تیم کمی برهم ریخت.

* چرا باید حسینی درون دروازه قرار می گرفت؟

- من نمی دانم. روایت های زیادی درباره این موضوع شنیدم که البته اصلا نمی توانم درباره اش قضاوت کنم. برخی گفتند رشید مظاهری به تاکتیک تیم ایراد گرفته و برخی درباره پول نگرفتن حرف زدند ولی من هیچ یک را تأیید نمی کنم. فقط این را می دانم فکری دیوانه نیست که بهترین گلر لیگ را بیرون بگذارد. حتما یک تفکر یا دلیلی پشت این موضوع بوده است.

* قبول دارید حسینی گل بدی خورد؟

- بله! اما دروازه بانان بزرگ دنیا هم گلهای بد می خورند. به هر حال او یک بار هم دروازه اش را نجات داد.

* تغییر سیستم استقلال دلیل این تساوی نبود؟

- هر مربی بر اساس روش بازی حریفش سیستم تیمش را تغییر می دهد و خب از آنجایی که فاصله بین بازیکنان هم کم است فکری ترجیح داد از یک تعداد بازیکن جدید در ترکیب استفاده کند. تعویض هایش هم در نیمه دوم خوب بود. 3 بار هم توپ را به تیر دروازه آنها زدیم و هیچ موقعیتی هم به حریف ندادیم. مسابقه در کل سرعت خوبی داشت. در نیمه اول استقلال سوار بر بازی بود و در نیمه دوم این برتری بیشتر هم شد. من به یاد ندارم تیمی در مسجد سلیمان تا این اندزه روی دروازه نفت فشار آورده باشد.

* ولی این نتیجه دلخواه هواداران نبود؟

- من هم معتقدم استقلال باید برنده می شد ولی گاهی تیم بالای جدول به پایین جدول می بازد. مگر رئال با آن همه ستاره همین تازگی به تیم ته جدولی نباخت؟ در لیگ خودمان هم از این نتایج رقم خورده است.

* درست است که بلافاصله درباره بازگشت قلعه نویی به استقلال حرف زده شود؟

- البته که نه! ولی ظاهرا یک عده هستند که نمی خواهند این کادر فنی در استقلال بماند. وگرنه با عقل جور درنمی آید مربی که خودش تیم دارد را گزینه استقلال کنند. بعد هم با هر شرایطی هست استقلال در بالای جدول قرار دارد و نتایج بدی نگرفته است. نکته این است که محمود فکری دیاباته را هم در این دیدار در اختیار نداشت که خودش 50 درصد خط حمله تیم است. با این همه من به این استقلال خوشبین هستم و معتقدم کادر فنی بدون توجه به این شایعات با قدرت به کارشان ادامه بدهد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

همه از استقلال می‌ترسند و حساب می‌برند

د فوریه 1 , 2021
به گزارش مشرق، علیرضا اکبرپور درباره تساوی یک - یک استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: استقلال با نفرات جدیدی به میدان آمد و بازی قابل قبولی با سیستم 2-5-3 انجام داد. موقعیت چندانی به نفت داده نشد و استقلال فرصت‌های گلزنی بسیار خوبی ایجاد کرد که ت...