فکری به سخت ترین روز خود در لیگ رسید

به گزارش مشرق، شاید این از بخت خوب محمود فکری باشد که در هفته چهاردهم باید در خانه و در ورزشگاه خالی از تماشاگر به میدان برود چرا که اگر دیدار این هفته آبی پوشان چنین شرایطی نداشت، قطعاً می‌توانست سخت‌ترین حضور فکری روی نیمکت استقلال باشد. اما باوجود همین شرایط تلطیف شده، باز هم این دیدار باوجود جایگاه جدولی تیم حریف سخت و البته برای فکری خاص است.

درست چند روز قبل از شروع فصل بود که محمود فکری باوجود داشتن قرارداد با نساجی، وارد چالش جدی شد تا بتواند فصل بیستم روی نیمکت استقلال بنشیند.

بیشتر بخوانید:

فکری: از سرمربیگری استقلال لذت نبردم/ زمانی که ستاره گرفتیم پرسپولیس کجا بود؟

فکری باوجود همه موانعی که سر راهش بود، با علم به محکوم شدن به پرداخت غرامت، قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کرد تا فصل بیستم به جای نساجی روی نیمکت استقلال بنشیند.

نساجی در این فصل وضعیت مناسبی ندارد و یکی از دو تیم انتهای جدول است و بسیاری از هواداران نساجی این اتفاق را از چشم سرمربی امروز دیروز خودشان و امروز آبی‌ها می‌بینند و بر این باورند اگر فکری ابتدای فصل به قراردادش پایبند می‌ماند، امروز نساجی در شرایط بهتری قرار داشت.

امروز فکری باید با تیم سابق خودش بازی کند. تیمی که شاید در شرایط عادی می‌بایست روی نیمکت آن بنشیند. تیمی که در رده پانزدهم جدول شانزده تیمی قرار دارد و ادامه این روند می‌تواند آن را تبدیل به یکی از گزینه‌های سقوط نماید.

دیدار دو تیم استقلال نساجی از ساعت ۱۷ روز جمعه ۱۷ بهمن در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

Let’s block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازگشت استقلال به تنظیمات کارخانه

س فوریه 2 , 2021
به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال که در دو هفته اخیر موفق به پیروزی نشده است، در هفته چهاردهم این رقابتها میزبان تیم پایین جدولی نساجی است و در صورت پیروزی در این دیدار می‌تواند موقعیت خود در صدر جدول را حفظ نماید. استقلال در حالی مقابل نفت مسجد س...