فرهاد وارد بازی کثیف وزارت ورزش نشد؛ انصراف از پست فرمایشی به عشق هوادار

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی، پیشکسوت استقلال که از او به عنوان نزدیک ترین گزینه به جانشینی استراماچونی نام برده می شد رسماً از قبول این پست فرمایشی انصراف داد. 

 به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی امروز جمعه در حالی که از وی به عنوان اصلی ترین باشگاه گزینه جانشینی آندره استراماچونی روی نیمکت استقلال یاد می‌شد، با انتشار پیامی اعلام کرد که سرمربی استقلال نخواهد شد.

 انصراف مجیدی از قبول سرمربی گری استقلال
* مجیدی در صفحه شخصی خود نوشت
"در ورزش اگر یک نکته را یاد گرفته باشم این است که ورزشکار هویت حرفه‌ای خود را از باشگاه و هوادارانش می‌گیرد. استقلال تا ابد خانه من است و با هوادارانش احساس مشترک دارم و در هر مسیری همراهشان هستم، مثل دو هفته اخیر که با آنها بدترین روزها را گذراندم.
با سپاس از باشگاه استقلال که برای سرمربی گیری به من اعتماد کرد، باید اعلام کنم فقط روزی به خانه ام بر می‌گردم که هواداران- صاحبان اصلی آن خانه- منتظرم باشند و پای دعوتنامه امضای معنوی آنها باشد. سپاسگزارم از محبت بازیکنان عزیز استقلال که در این روزگار به شدت مظلوم واقع شدند."
به گزارش استقلال نیوز، به این ترتیب وضعیت نیمکت تیم استقلال مبهم‌تر از گذشته خواهد شد. هرچند استقلال به صورت رسمی از قطع همکاری با استراماچونی خبر داده اما برخی گمانه زنی‌ها حاکی از احتمال مذاکره مجدد این مربی با استقلال است.

 اخبار رسمی باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حمله شدیداللحن روانخواه به مدیریت استقلال

ج دسامبر 27 , 2019
به گزارش مشرق، فسخ قرارداد استراماچونی با استقلال، باعث عصبانیت هواداران این تیم شده است. در این ارتباط امیدرضا روانخواه، بازیکن پیشین استقلال در واکنشی اینستاگرامی نوشت: سالهاست که در استقلال منافع سرمربی و بعضی از عوامل باشگاه مشترک بوده است (م...