فرشید اسماعیلی قبل از پنالتی عصبانی بود +عکس

به گزارش مشرق، بعد از گلی که احمد نورالله‌ی وارد دروازه استقلال کرد بازیکنان استقلال در تدارک یک حمله بودند که محمد نادری مدافع چپ پرسپولیس پیراهن فرشید اسماعیلی را گرفت و باعث عصبانیت هافبک شماره ۸ استقلال شد.

البته نادری از شروع بازی چندین بار با فرشید اسماعیلی درگیری داشت و چون داور اقدامی برای جریمه این بازیکن نکرده بود فرشید اسماعیلی به نشانه عصبانیت به سمت او حمله ور شد.

بیشتر بخوانید:

پست جدید شفر پس از دربی ۸۹ +عکس

اما چند دقیقه بعد از این صحنه اتفاق اصلی بازی رخ داد جایی که فرشید اسماعیلی پنالتی که خودش گرفته بود را با ضربه چیپ روانه دروازه بیرانوند کرد و بهترین فرصت استقلال برای گل زدن و رسیدن به گل تساوی از دست رفت.

محمد نادری که در پست دفاع چپ جانشین شایان‌مصلح شده است دیروز یکی از بهترین بازیکنان زمین بود و با عملکرد خوبی که داشت سمت راست استقلال را به طور کلی از کار انداخت.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سپاهان با شکست نفت مسجدسلیمان جای استقلال را گرفت +جدول

ی مارس 31 , 2019
به گزارش مشرق، هفته بیست‌وسوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، از ساعت ۱۷:۴۵ امروز (یکشنبه) با دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان خاتمه یافت که این دیدار با پیروزی یک بر صفر سپاهان به پایان رسید.عزت‌الله پور...