فرشاد فلاحت زاده: تعویض‌های محمود فکری سنتی است؛ اینکه داور را مقصر نتایج بدانیم درست نیست

فرشاد فلاحت زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تعویض های محمود فکری خیلی سنتی است اینکه بخواهیم دقیقه 90 محمد دانشگر را وارد زمین کنیم تا به خط حمله اضافه شود دیگر منسوخ شده است.

به گزارش استقلال نیوز، فرشاد فلاحت زاده پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) در گفتگو با میزان در خصوص شرایط آبی پوشان با هدایت محمود فکری و همچنین تساوی این تیم مقابل صنعت نفت آبادان، توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

* حریفان دست استقلال را خوانده‌اند
به نظر من حریفان دست استقلال را خوانده‌اند و استقلال در این چند بازی مقابل این تیم‌ها به مشکل خورده است و قطعاً کادرفنی این تیم باید تغییر تاکتیک بدهد.
 * امیدوارم کادرفنی استقلال به زودی تغییر تاکتیک دهد
استقلال درحالی از جناحین سانتر می‌کند که بازیکنی مانند دیاباته در زمین نیست و تیم حریف با مدافعانش توپ‌ها را دفع می‌کند. شاید اگر استقلال بازی را روی زمین بیاورد و از عمق حمله کند بهتر نتیجه بگیرد؛ امیدوارم کادرفنی استقلال به زودی تغییر تاکتیک دهد.
* تعویض‌های محمود فکری سنتی است
تعویض‌های فکری سنتی است؛ اینکه دانشگر دقیقه ۹۰ بیاید و به خط حمله اضافه شود تاکتیکی بسیار قدیمی است که شاید گاهی جواب هم بدهد، اما دیگر دوران این تعویض‌ها به پایان رسیده؛ استقلال نیاز به تعویض‌هایی دارد که بازیکنان پا به توپ وارد شوند.
* اینکه داور را مقصر نتایج بدانیم درست نیست
اینکه بخواهیم بگوییم همه چیز گردن داور است صحیح نیست، استقلال وقتی در آزادی نمی‌تواند صنعت نفت را ببرد قطعاً به داوری مربوط نیست. درباره صحنه پنالتی هم به نظرم زمین لغزنده بود و توپ اصلاً در مسیر دروازه قرار نداشت که داور بخواهد پنالتی بگیرد.

اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

پرویز مظلومی: می‌خواهند یک تیم خاص قهرمان شود؛ مقابل نفت آبادان مظلومیت استقلال ثابت شد

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آخرین خبر از مصدومیت قائدی

س دسامبر 8 , 2020
به گزارش مشرق، مهدی قائدی در جریان دیدار روز گذشته استقلال و نفت آبادان دچار مصدومیت شد و با برانکارد به رختکن رفت. تصاویر منتشر شده بعد از بازی استقلال و نفت از قائدی این نگرانی را برای کادر فنی تیم استقلال به وجود آورد که ممکن است این بازیکن تا ...