فرار ستاره سابق سرخابی‌ها به سمت استقلال؟

به گزارش مشرق، مشکلات مالی تیم فوتبال آلتای و بلاتکلیفی مدیریتی در این باشگاه که این فصل از سوپرلیگ ترکیه سقوط کرده است، منجر به جدایی ستاره‌های خارجی شده است. محمد نادری مدافع ایرانی آلتای آخرین بازیکنی است که به دلیل دریافت نکردن مطالباتش، اقدام به فسخ یک طرفه قراردادش کرده است.

سایت yeniasir ترکیه در گزارشی با عنوان «یک ستاره دیگر از آلتای فرار کرد» به این موضوع پرداخت و نوشت: «محمد نادری مدافع چپ ایرانی در شرایطی که مدیریت باشگاه نتوانست مبلغ ۱۸۸ هزار یورو برای او واریز کند، از حق فسخ قراردادش استفاده کرد و به ششمین بازیکن خارجی تبدیل شد که آلتای را ترک می‌کند.»

به نوشته این سایت، «آیهان دوندار» رئیس تازه منصوب شده باشگاه آلتای نتوانست مبلغ ۱۸۸ هزار یورویی که باید به محمد نادری پرداخت می‌کرد را فراهم کند تا این بازیکن هم قراردادش را یکطرفه فسخ کند.

از نادری به عنوان یکی از گزینه هایی نام برده می شود که با استقلال توافق کرده است.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش مدافع استقلال به اخراج در دیدار برابر مس

چ مه 25 , 2022
به گزارش مشرق، محمد دانشگر مدافع باتجربه تیم استقلال که شب گذشته مقابل مس در دقیقه ۶۶ به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت، تنها ۱۴ دقیقه مجال حضور در میدان پیدا کرد و در دقیقه ۸۰ با دریافت کارت زرد دوم ناچار به ترک زمین شد تا همبازیان او با یک بازیکن ...