غلامپور: تمرین در این شرایط بی‌معنی است  

به گزارش مشرق، بهزاد غلامپور در مورد شرایط آمادگی بازیکنان استقلال گفت: دیگر شرایط ما هم مثل بقیه تیم ها است. تمرینات را که نمی توان شروع کرد ولی بازیکنان برنامه دارند و به صورت اختصاصی تمرین می کنند.

بیشتر بخوانید:

استقلالی‌ها حق دارند به وزارت ورزش بدبین باشند

او در مورد اینکه تمرین نکردن باعث افت کیفیت بازیکنان می شود هم گفت: بله درست است ولی این برای تمام دنیا است. در این شرایط به نظر من اصلا فوتبال مهم نیست و باید کاری کرد که ویروس کرونا در دنیا ریشه کن شود.

‌مربی دروازه بان های استقلال در مورد تصمیم گیری در مورد ادامه لیگ می گوید: فکر می کنم در این رابطه تصمیم سازمان لیگ خیلی مهم است، اگر بشود بازی ها برگزار شود که خیلی خوب است و اگر هم شرایط نباشد فکر می کنم اصلا مهم نیست چون کل دنیا دارند با کرونا مبارزه می کنند و در این شرایط فوتبال اهمیت زیادی ندارد.

غلامپور در مورد اینکه پرسپولیسی ها می گویند در صورت برگزار نشدن لیگ باید قهرمان اعلام شوند هم گفت: باید تصمیم عاقلانه ای گرفته شود. ۵ تیم شانس قهرمانی دارند و اگر بازی ها برگزار شد که چه بهتر و اگر نشد باید یک تصمیم منصفانه گرفته شود تا همه تیم ها از آن پیروی کنند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پایان نظرسنجی پرحاشیه AFC/ کامبک لحظه آخری آبی ها به کام فرهاد؛ قرمزها بازهم بی افتخار در آسیا

ج مارس 27 , 2020
نظرسنجی سایت رسمی AFC در مورد انتخاب اسطوره ایرانی‌ها لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید و فرهاد مجیدی محبوب ترین اسطوره ایرانی لقب گرفت.  به گزارش استقلال نیوز؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) امروز (جمعه) پایان نظرسنجی خود درباره انتخاب اسطور...