غایبان سایپا مقابل استقلال

به گزارش مشرق، سایپا که بعد از دو پیروزی متوالی در دیدار اخیرش مقابل نساجی مازندران متوقف شد، فردا چهارشنبه در نخستین مسابقه هفته بیست و چهارم لیگ برتر در استادیوم آزادی مقابل استقلال قرار می‌گیرد ولی نارنجی پوشان برای این دیدار از حضور سه یا چهار بازیکن خود محروم هستند.

ساموئل سارفو، رضا اسدی، معین عباسیان و البته علی دایی، برخلاف هفته قبل که برابر نساجی محروم بودند، فردا تیم سایپا را مقابل استقلال همراهی می‌کنند ولی محمدحسین اکبر منادی، امید خالدی و محمد سلطانی‌مهر قطعاً در دیدار با آبی پوشان حاضر نخواهند بود.

بیشتر بخوانید:

غایبان استقلال مقابل سایپا

امید خالدی و محمد سلطانی‌مهر بخاطر پارگی رباط صلیبی و اکبرمنادی به علت کشیدگی همسترینگ، تیم سایپا را برابر استقلال همراهی نمی‌کنند و البته وضعیت آرش رضاوند هم مشخص نیست.

رضاوند که در دیدار مقابل فولاد خوزستان آسیب دیده، پس از آن دور از کار گروهی تیمش بود و دیدار با نساجی را هم از دست داد، در دو جلسه تمرینی اخیر سایپا حضور داشته ولی ممکن است به دلیل تشدید مصدومیت برابر استقلال بازی نکند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

محمد نوری: اسماعیلی هوادار را مضحکه خودش کرد؛ خرابی زمین تمرین بهانه جویی شفر است!

چ آوریل 3 , 2019
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: عدم نتیجه گیری مقابل الهلال می‌تواند تبعات سنگین‌تری برای همه اعضای باشگاه داشته باشد. به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص شکست...