علی فتح الله زاده: فتح الله زاده استقلال را به روزهای خوب برمی گرداند؛ وزیر ذهنیت خاصی به یک باشگاه خاص ندارد!

فتح الله زاده و تقی زاده

معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان با دکتر فتح الله‌زاده در باشگاه استقلال دیدار کرد.

       

به گزارش استقلال نیوز، علی فتح الله زاده سرپرست جدید باشگاه استقلال امروز میزبان دکتر جمشید تقی‌زاده معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان بود. در این جلسه که چندتن از مشاوران دکتر فتح‌الله‌زاده هم حضور داشتند.

در ادامه مشروح صحبت های تقی‌زاده را می خوانید:

  

* از بازگشت فتح الله زاده به استقلال خوشحالیم

خوشحالیم که آقای فتح‌الله‌زاده دوباره به استقلال برگشته است. ان‌شاءالله استقلال با حضور ایشان دوران جدید و روزهای خوبی را پشت سر بگذارد. مقارن شدن حضور ایشان با ماه مبارک رجب هم اتفاق بسیار میمون و مبارکی است.

* جهت خصوصی سازی باید مقدمات افزایش سرمایه فراهم شود

ان‌شاءالله باید یک بازدید از کمپ حجازی داشته باشیم تا برای قیمت گذاری و بحث افزایش سرمایه جهت خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس مقدمات فراهم شود.

الان مرغوبکار در اختیار باشگاه استقلال است و سند آن هم برای استقلال تنظیم شده است. درفشی‌فر هم به پرسپولیس داده شده است. ساختمان دو باشگاه را هم با فدراسیون درحال مذاکرات مربوطه هستیم تا ببینیم پول این دو ساختمان در دوره آقای دادکان از کجا تامین شده است.

آقای وزیر ذهنیت خاصی به یک باشگاه ندارد!

آقای وزیر با توجه به لطفی که به بنده دارند در روزهای گذشته برای حضور آقای فتح‌الله‌زاده بسیار پیگیری می کردند. ایشان به عنوان کسی که استراتژی ورزش را طراحی می‌کند، برای همه باشگاه‌ها اهمیت قائلند.

استقلال و پرسپولیس چون زیر مجموعه وزارتخانه هستند، به نوعی فرزند وزارتخانه محسوب می‌شوند. به هیچ وجه من ندیدم آقای وزیر ذهنیت خاصی به یک باشگاه داشته باشند. ایشان با همه وجود از دو باشگاه حمایت می‌کنند.

آقای وزیر معتقد است هر چقدر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قدرتمند باشند، کشور هم از آن‌ها منتفع می‌شود  و امیدوارم در زمان ایشان این دو باشگاه واگذار شوند. همچنین در تلاش هستیم تا بودجه وزارت ورزش را چند برابر کنیم.

* فتح الله زاده استقلال را به روزهای خوب برمی گرداند

مطمئن هستیم آقای فتح‌الله‌زاده با تمام وجود آمده تا استقلال را به روزهای خوبش برگرداند و از خداوند متعال خواهان توفیق ایشان در این امر هستیم.

به گزارش استقلال نیوز، دکتر فتح‌الله‌زاده در پایان این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از آقای تقی‌زاده گفت:

شما لطف کردید وقت گذاشتید و با تمامی مشغله کاری تشریف آوردید امیدوارم بتوانم با کار بیشتر جبران محبت کنم.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

آغاز به کار رسمی سرپرست جدید باشگاه استقلال/ علی فتح الله زاده قول ستاره سوم را داد

علی فتح الله زاده: می خواهم روزهای خاطره انگیزی برای استقلال رقم بزنم؛ به عشق هواداران زنده ام!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سیل شکایت‌ها در اولین روز حضور فتح الله زاده

ش فوریه 29 , 2020
به گزارش مشرق، باشگاه استقلال مثل باشگاه پرسپولیس با پرونده شکایت بازیکنان و مربیان خارجی خود در فیفا روبرو است.باشگاه پاختاکور ازبکستان، گادوین منشا، سرور جباروف، پادوانی، وینفرد شفر و دستیارانش، استراماچونی و بویان نایدونف از باشگاه استقلال شکایت کرد...