علی شوری: فدراسیون عجولانه تصمیم نگیرد؛ شاید فیفا برای ادامه مسابقات فوتبال دست به کار شود

علی شوری

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بیماری کرونا تمام دنیا و حتی فوتبال را درگیر کرده است و بهتر است فدراسیون فوتبال تصمیم عجولانه ای اتخاذ نکند و منتظر اتفاقات ماههای آینده باشد

به گزارش استقلال نیوز، علی شوری پیشکسوت باشگاه استقلالدر گفت وگو با خبرنگار مهر، در خصوص شرایط لیگ برتر در دوران شیوع بیماری کرونا، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* کرونا تاثیر خود را بر فوتبال جهان گذاشته است

شرایط عجیب و بی سابقه‌ای در دنیا تجربه می‌شود و این اتفاقات تاثیر خود را بر فوتبال جهان هم گذاشته است. متاسفانه تاکنون هیچ تجربه مشابهی در جهان نبوده و برای همین است که فوتبال دنیا در حالت بلاتکلیف به سر می‌برد.

 * برگزاری فوتبال در ماه‌های آینده قابل پیش بینی نیست

فدراسیون فوتبال ایران هم مثل همه دنیا نمی‌تواند در این شرایط تصمیم بگیرید چون ماه‌های آینده قابل پیش بینی نیست. باید دید شرایط بهداشت و سلامت جامعه به چه سو می‌رود و در آینده در این خصوص تصمیم گیری کرد. هرگونه حدس و گمان نیز در این زمینه بدون پایه و اساس است و تنها بر اساس برداشت‌های شخصی برخی نظرات بیان می شود.

* فدراسیون عجولانه تصمیم نگیرد

فدراسیون ما نباید عجولانه در این خصوص وارد تصمیم گیری شود و بهتر است صبر کنیم و ببینیم اولاً در هفته‌های پیش رو شرایط ویروس کرونا چه می‌شود و در ثانی ببینیم سایر کشورهای دنیا در این خصوص چه برنامه ریزی می‌کنند. شاید بشود با الگو برداری های مناسب تصمیمات اساسی گرفت که کمترین معترض را داشته باشد.

 * شاید برای روند ادامه لیگ برتر فیفا دست به کار شد

شاید هم فیفا دست به کار شد و یک دستور العمل جامع برای این فصل صادر کند تا تصمیمی یک پارچه در دنیا گرفته شده و کار فدراسیون ها هم ساده‌تر شود.

اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

علیرضا نیکبخت واحدی: نباید برای شروع مسابقات عجله کرد؛ در خانه که بازیکن نمی تواند تمرین حرفه ای داشته باشد

رضا حسن زاده: تعیین قهرمان بدون بازی مُد نشود؛ امیدهای استقلال همچنان شانس قهرمانی دارد

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بی اخلاقی دو پیشکسوت استقلال و پرسپولیس با سوء استفاده از ادبیات!

چ آوریل 22 , 2020
سرویس ورزش مشرق – چندی قبل زمانی که AFC با راه انداختن یک نظرسنجی سوری، برای بالابردن تعداد بازدیدهای سایتش، سوار بر موج احساسات طرفداران میلیونی دو تیم استقلال و پرسپولیس شد تا محبوبترین بازیکن فوتبال ایران را انتخاب کند، حملات گسترده ای از سوی رسانه ...