علیرضا اکبرپور: فکری جلوی بازیکن سالاری را خواهد گرفت؛ استقلال همچنان کمبود بازیکن دارد

علیرضا اکبرپور

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فکری خودش بازیکن بزرگ و کاپیتان استقلال بوده است پس به خوبی می تواند با بازیکن سالاری مقابله کند و جلوی آن را بگیرد.

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال (تاج) در گفتوگو با میزان، در خصوص وضعیت استقلال پس از انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی این تیم،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* حضور فکری در استقلال را به فال نیک می‌گیریم

حضور فکری در استقلال را به فال نیک می‌گیریم. فکری بیش از ده سال در استقلال سابقه بازی دارد. کاپیتان این تیم و در عرصه مربیگری هم موفق بوده مخصوصا در لیگ گذشته که در نساجی حضور داشت.

 * استقلالی بودن کادرفنی یعنی یکدلی و همدلی

فکری با کادر کاملا استقلالی به این تیم آمده است. مرفاوی خودش سابقه مربیگری در استقلال را دارد. همچنین دین محمدی، برهانی و حنیف عمران‌زاده هم سابقه بازی در استقلال را دارند که به نظرم این استقلالی بودن اعضای کادرفنی می‌تواند تیم را به یکدلی و همدلی برساند.

* فکری جلوی بازیکن سالاری را خواهد گرفت

استقلال در این چند سال از بازیکن سالاری ضربه خورده است اما فکری خودش کاپیتان که بود جلوی این مسائل را در تیم می‌گرفت و در حال حاضر هم که سرمربی استقلال شده قطعا جلوی بازیکن سالاری را در استقلال خواهد گرفت.

 * استقلال همچنان کمبود بازیکن دارد

استقلال چند خرید خوب انجام داده است که باید با تیم هماهنگ شوند. درست است که زمان از دست رفته، اما می‌توان با چند خرید دیگر و هماهنگی، تیم را آماده مسابقات کنند.

اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

علیرضا اکبرپور: کادرفنی جدید کار سختی خواهد داشت؛ کمیته پیشکسوتان دوست دارد فقط خودشان در همه مراسمات باشند

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ستار همدانی: وزیر بازهم پاسخگو نبود؛ متاسفانه تبعیض علیه استقلال در جلسه مجلس هم مشاهده شد

ی اکتبر 18 , 2020
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: وزیر ورزش که دلیل اصلی ناکامی های استقلال است خودش در جلسه حضور پیدا نکرد و متاسفانه تبعیض ها علیه استقلال بازهم مشاهده شد.                            ...