علل برگزاری بازی استقلال-فولاد در روز ۲۷ دی

به گزارش مشرق، سعید آذری مدیرعامل فولادخوزستان نسبت به تاریخ بازی با استقلال تهران معترض است.

استقلال و شهر خودرو دو نماینده ایران در مسابقات پلی آف لیگ قهرمانان آسیا هستند و برای رسیدن به مرحله گروهی باید دو بازی پلی آف برگزار کنند.  پیگیری های خبرنگار فارس نشان می دهد که  این دو تیم در هفته هفدهم لیگ برتر نمی توانستند در فاصله بین دو پلی آف بازی هفته هفدهم خود را برگزار کنند زیرا در آنصورت فاصله برگزاری مسابقات به کمتر از سه روز می رسید. 

بیشتر بخوانید:

مدیرعامل فولاد فدراسیون فوتبال را تهدید کرد

از طرفی دیگر امکان برگزاری مسابقه هفته هفدهم بعد از پلی آف دوم مسابقات هم نبود زیرا بلافاصله بازی های هفته هجدهم آغاز می شود و این هم دلیل دومی بود که سازمان لیگ مجبور شد بازی های هفته هفدهم شهر خودرو و استقلال مقابل حریفان را ۲۷ دی ماه تعیین کند.

در صورت صعود استقلال و شهر خودرو به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بازی های این دو تیم فشرده می شود نه بازی های فولاد خوزستان زیرا فولاد در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی حضور ندارد که نگران فشردگی مسابقات باشد.

جالب اینجاست که تیم شهر خودرو برخلاف نظر مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان معتقد است بهتر بود که بازی های هفته هفدهم این تیم به جای ۲۷ دی ماه در روز ۲۵ دی ماه آغاز می شد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تیم مذاکره‌کننده با استراماچونی برمی‌گردد

س دسامبر 31 , 2019
به گزارش مشرق، با گذشت سه هفته هنوز بحث استراماچونی برای استقلالی‌ها داغ است و تکلیف بازگشت سرمربی ایتالیایی مشخص نشده. آخرین اقدام باشگاه استقلال هم فرستادن دو نماینده به کشور قطر بود.قرار بود که رحمان رضایی و اسماعیل خلیل زاده به عنوان نمایندگان...