عباس سرخاب: استقلال پُرافتخارترین تیم ایران در آسیا است؛ دیاباته یک مهاجم تمام حرفه ای است

سرخاب

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال پُر افتخارترین تیم ایرانی در آسیا است و مطمئنا به این زودی ها دیگر تیمی نمی توانند افتخارات این تیم را برای ایران رقم بزند.

به گزارش استقلال نیوز، عباس سرخاب در گفتگو با مهر در خصوص شرایط آبی پوشان پیش از بازی با سپاهان و همچنین نتایج این تیم در هفته های گذشته، صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* فراز و نشیب آبی پوشان پس از تعطیلات زیاد است  

آبی پوشان بعد از تعطیلات فراز و نشیب زیادی داشتند. یک روز خیلی خوب بودند و روز دیگر عملکرد قابل دفاعی نداشتند.

* استقلال برابر پارس جنوبی خیلی منطقی بازی کرد

استقلال برابر پارس جنوبی خیلی منطقی بازی کرد. دو گل زد، دو بار تیر دروازه را لرزاند و دو بار هم توسط قائدی دو تک به تک را از دست داد که اگر توپ های آنها به گل تبدیل می شد شب بسیار خوبی برای استقلال رقم می خورد. در دیدار برابر پارس جنوبی همه خوب بازی کردند خصوصا دیاباته و علی کریمی که بازی روان و قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته و توانستند پایه گذار پیروزی استقلال برابر پارس جنوبی باشند.

* دیاباته یک مهاجم تمام حرفه ای است

دیاباته هم پاس گل داد و هم گلزنی کرد. سماجت او  برای گلزنی به پارس نشان داد که او یک مهاجم حرفه ای است و حرکت او می تواند کلاس آموزشی برای مهاجمان ایرانی باشد.

* استقلال بازی سختی برابر سپاهان خواهد داشت

استقلال بازی سختی برابر سپاهان خواهد داشت. آنها اگر می خواهند برنده این دیدار باشند باید یک بازی منطقی را ارائه کنند. باید قبول کنیم که سپاهان، پارس جنوبی نیست. مهاجمان هوشیاری دارد که انگیزه بالایی برای پیروزی در این دیدار دارند و یک مربی کاربلد که سالها در استقلال به عنوان سرمربی کار کرده و شناخت خوبی از آبی پوشان دارد. بنابراین باید منتظر یک بازی زیبا از دو تیم باشیم.

* خط دفاعی استقلال در هفته های گذشته عملکرد خوبی نداشت

استقلال در هفته های اخیر در خط دفاع خوب نبوده و چندین بار که گل اول را زده به راحتی گل تساوی را از حریف دریافت کرده. مجیدی اگر می خواهد در مقابل سپاهان موفق باشد باید تمرینات ویژه ای را برابر مدافعان تیمش در نظر بگیرد. او خودش یک مهاجم بوده و می داند چطور خط دفاع را آماده مقابل با مهاجمان حرفه ای کند.

* خوشحالم استقلالی های زیادی در لیگ مربیگری می کنند

خوشحالم که تعداد زیادی از استقلالی های قدیمی در لیگ برتر به عنوان سرمربی مشغول بکار هستند. قلعه نویی، فکری، مجیدی، نکونام و پاشازاده همگی استقلالی هستند و اعتقاد دارم می توانند روزی سرمربی تیم ملی هم شوند. در دیدار استقلال برابر نساجی فارغ از هر نتیجه ای که به دست آمد کادر فنی دو تیم بودند که همگی روزگاری کنار یکدیگر با پیراهن استقلال مقابل حریفان به میدان می رفتند.

* استقلال پرافتخارترین تیم ایران در آسیا است    

استقلال پرافتخارترین تیم ایران در آسیا است. هنوز هیچ تیم ایرانی نتوانسته دو بار به قهرمانی در آسیا دست پیدا کند و بعید می دانم به این زودی ها هم چنین اتفاقی رخ دهد اما آرزو می کنم آبی پوشان بتواننددر لیگ قهرمانان این فصل یک بار دیگر جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

اخبار استقلال


علی موسوی: کادر فنی و بازیکنان روی دو دیدار با سپاهان و شهرخودرو تمرکز کنند؛ فرهاد به حواشی عادت دارد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

علی لطیفی: تیم مجیدی گاهی منطقی و گاهی ضعیف است؛ فرهاد در مربیگری یک نوجوان حساب می‌شود!

پ جولای 30 , 2020
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: پیشکسوتان باید از مجیدی حمایت کنند زیرا فرهاد هنوز تازه در ابتدای دوران مربیگری قرار دارد و به نوعی در عرصه حرفه ای نوجوان است.  به گزارش استقلال نیوز، علی لطیفی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با تسنیم، ...