عامل اصلی انتقال طارق از استقلال به الاسماعیلی مصر

به گزارش مشرق، همام طارق، هافبک فصل گذشته استقلال روز گذشته به تیم جدیدش الاسماعیلی مصر ملحق شد. او در اولین مصاحبه بعد از پیوستن به تیم جدیدش گفت: دلیل آمدنم به الاسماعیلی مصطفی کریم، ستاره سابق تیم ملی عراق و الاسماعیلی بود. کریم به من توضیح داد که این تیم فوتبال زیبایی را انجام می دهد و لقبش برزیل عرب است. می دانم که الاسماعیلی یکی از قطب های فوتبال مصر است و تمایلم همیشه به دنبال کسب افتخارات بوده است.

وی افزود: فوتبال مصر همیشه پدیده های فوتبالی خوبی داشته است. محمد صلاح و محمد ابوتریکه نمونه ای از این ستاره های فوتبال هستند. شروع فوتبالم با باشگاه نیرو هوایی عراق بود سپس در امارات برای الاهلی و الظفره بازی کردم اما چون سنم پایین بود در امارات موفق نبودم.

این هافبک عراقی درباره حضورش در استقلال چیزی نگفت و تنها به تجربه ای که با نیرو هوایی و تیم های اماراتی داشته اکتفا کرد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

در دربی رفت قانون ۹۰ به ۱۰ اجرا نمی شود!/خبرهای خوب در انتظار هواداران پرسپولیس

ج سپتامبر 13 , 2019
به گزارش مشرق، محمد حسن انصاری‌فرد با حضور در برنامه ورزش و مردم گفت: من در سال ۸۴ افتخار داشتم یک سال مدیرعامل پرسپولیس باشم اما شرایط بسیار متفاوت است، هزینه‌ها بالاتر رفته، فضای مجازی فعال است و هواداران هم تحت تاثیر قرار می‌گیرند و حتی مخالفان هم د...