طلسم‌هایی که در اراک و آبادان شکست

به گزارش مشرق، هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر با اتفاقات زیادی همراه بود و اغلب تیم‌های مدعی در این هفته با شکست از میدان خارج شدند. استقلالی‌ها که چند هفته‌ای است به صدر جدول رسیده‌اند، چراغ اتفاقات عجیب این هفته را با شکست خانگی مقابل سایپا روشن کردند تا احتمال از دست رفتن صدرنشینی آنها ایجاد شود.

به جز شکست خانگی استقلال، در این هفته صنعت نفت و پرسپولیس هم شکست خوردند تا دو طلسم در خصوص این دو تیم شکسته شود. صنعت نفت آبادان در حالی روز گذشته مغلوب سپاهان شد که تا قبل از این هفته در تمام دیدارهای خانگی خود پیروز شده و هیچ امتیاز خانگی را از دست نداده بود.

بیشتر بخوانید:

اشتباهات مدافعان استقلال تمام‌شدنی نیست

شاگردان پورموسوی در صنعت نفت این امکان را داشتند که تا در صورت ادامه روند پیروزی در دیدارهای خانگی، صدر جدول را هم از استقلال بگیرند که با شکسته شدن این طلسم، آبی پوشان همچنان در صدر جدول باقی ماندند.

در یکی از دیدارهای مهم دیگر این هفته شاگردان رسول خطیبی در آلومینیوم دست به کار بزرگی زدند و اولین شکست فصل را به پرسپولیس تحمیل کردند تا از هفته دوازدهم به بعد هیچ تیمی در لیگ برتر نباشد که حداقل طعم یک بار شکست را نچشیده باشد.

همچنین در این هفته ماشین سازی در خانه مغلوب فولاد شد تا نه تنها همچنان یکی از دو تیم بدون پیروزی جدول باشند، بلکه تعداد شکست‌هایی آنها به عدد ۸ برسد تا با پشت سر گذاشتن نساجی، به تنهایی تیمی باشند که بیشترین تعداد شکست را دارند. ماشین سازان تبریز همچنان با ۶ گل زده و ۱۸ گل خورده ضعیف‌ترین خطوط حمله و دفاع لیگ را هم به خود اختصاص داده‌اند.

از دیگر اتفاقات مهم در هفته دوازدهم، پیشی گرفتن سجاد شهباززاده مهاجم تیم سپاهان از گادوین منشا در جدول گلزنان برتر بود. شهباززاده یکی از دو گل تیمش در آبادان را به ثمر رساند تا نه تنها نقش مهمی در پیروزی بزرگ سپاهان در هفته دوازدهم داشته باشد، بلکه به تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار گیرد.

این اولین بار در فصل بیستم است که در جدول گلزنان نام بازیکنی بالاتر از منشا قرار گرفته و همچنین شهباززاده اولین بازیکنی است که تعداد گل‌های زده‌اش دو رقمی شده است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش تمرین سه شنبه عصر استقلال/ ضمانت استقلال برای تمرین در تهرانسر؛ حضور مربی بدنساز جدید!

س ژانویه 26 , 2021
اولین تمرین تیم فوتبال استقلال (تاج) پیش از دیدار با نفت مسجدسلیمان در مجموعه ورزشی نفت تهرانسر برگزار شد.  به گزارش استقلال نیوز، تمرین تاکتیکی تیم فوتبال استقلال(تاج) پیش از دیدار با نفت مسجدسلیمان امروز(سه شنبه 7 به...