طلب پورحیدری هم به تحریم‌ها ربط دارد؟

به گزارش مشرق، مالیات مهدی رحمتی را باید زودتر می‌دادند تا کار به اینجا کشیده نشود. به هر حال او سال‌ها برای استقلال زحمت کشید و خوب نبود کار به اینجا کشیده شود که با سر و صدا مشکلش حل شود. قضیه مثل ماجرای طلب خانواده مرحوم پورحیدری است که همه او را پدر استقلال می‌دانند، ولی هنوز خانواده‌اش مصاحبه می‌کنند و می‌گویند باشگاه طلب منصور را نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید:

پورحیدری: افتخاری در قرارداد پدرم خلاف کرده است

این قبیل مسائل برای باشگاه استقلال واقعاً زشت است. اینجا دیگر ماجرای استراماچونی نیست که بگوییم تحریم‌ها اثر دارد و پول را داده‌ایم و به حسابش نرفته است. اگر تمام حرف‌های مسئولان استقلال در ماجرای استراماچونی را باور کنیم (که البته باورکردنش سخت است) در مورد طلب خانواده محترم پورحیدری اصلاً نمی‌توانیم بپذیریم که ماجرا به تحریم‌ها و مشکل حساب بانکی و... ربط دارد.

کاش باشگاه به جای تقدیر از پسر زنده‌یاد پورحیدری طلب پدرش را به خانواده‌اش می‌داد تا کار به اینجا کشیده نشود. اصلاً در شأن خانواده پورحیدری نیست که مصاحبه کنند و بگویند طلب منصور را نداده‌اند. به هر حال همه قبول دارند که او سال‌های متمادی برای استقلال زحمت کشید و حق بزرگی بر گردن این تیم دارد. روزی قلعه‌نویی می‌گفت منصورخان برای اینکه من به استقلال بیایم سه دانگ از مغازه‌ای که داشت را فروخت و از جیبش به من پول داد تا بیایم. هدف او هم بستن یک تیم خوب بود تا استقلال نتیجه بگیرد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استراماچونی چک را از سفارت نگرفت

س دسامبر 17 , 2019
به گزارش مشرق، آندره آ استراماچونی مدتی است که در اعتراض به مشکلات مالی ایران را ترک کرده است و در تمرینات این تیم حضور ندارد.مدیران استقلال راه های مختلفی را برای پرداخت پول او امتحان کرده اند و در آخرین اقدام چکی به ارزش قراردادش در سفارت ایران در ای...