صیادمنش: در ایران می‌خواهند من را از فنر بیرون کنند!

به گزارش مشرق، اللهیار بعدها پیراهن استقلال را پوشید، هر چند که پرسپولیس هم سفت و سخت او را می‌خواست و تلاش کرد تا شکارش کند. نوجوان 16، 17 ساله در استقلال خیلی زود پله‌های ترقی را طی کرد و به بازیکن محبوب وینفرید شفر تبدیل شد. تا جایی که به ترکیب اصلی رسید، از مهاجمان باتجربه سبقت گرفت و در نهایت دو گل زیبا در 15 بازی به ثمر رساند.


اللهیار آهسته آهسته تجربه به دست می‌آورد تا اینکه پیشنهاد فنرباغچه به دستش رسید. شما خودتان را جای یک جوان 18 ساله بگذارید. آیا می‌توانید از پیشنهاد جذاب یکی از سه غول فوتبال باشگاهی ترکیه به راحتی عبور کنید؟ جواب اللهیار به این پیشنهاد، مثل اغلب فوتبالیست‌های هم سن و سال خودش مثبت بود. او به ترکیه رفت، قراردادش را بست و در بازی‌های تدارکاتی هم با نظر ارسون یانال به میدان رفت. مربی مشهور فوتبال ترکیه که نگاه ویژه‌ای روی اللهیار به عنوان یک مهاجم آسیایی اما آینده‌دار داشت.


پیش‌فصل و در بازی‌های تدارکاتی، اللهیار به قدری درخشید که همه ما را چشم‌انتظار آغاز سوپرلیگ ترکیه گذاشت. گل او به هرتابرلین در دقیقه 82 که وارد دروازه توماس کرافت، دروازه‌بان سابق بایرن‌مونیخ شد، امیدواری را به اللهیار و همه ما تزریق کرد. او مقابل رئال‌مادرید هم به میدان رفت اما در نهایت و پیش از آغاز فصل به استانبول اسپور قرض داده شد تا در لیگ یک تجربه کسب کند. ماحصل تلاش اللهیار و نیم‌فصل حضور او در لیگ یک، انجام هفت بازی و 248 دقیقه حضور در زمین بود. مهاجم 18 ساله ایرانی البته در جام حذفی یک گل برای استانبول اسپور به ثمر رساند اما در نهایت و با آغاز نقل و انتقالات نیم‌فصل به فنرباغچه برگشت تا شاید بتواند در این تیم فرصت عرض‌اندام به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید:

صیادمنش: بازگشت به ایران نه!


در فنرباغچه، حتی با تغییر مربی و حضور طاهر کاراپینار به جای ارسون یانال، باز هم بازی به اللهیار نرسیده و او در شش بازی اخیر فقط روی نیمکت نشسته. مهاجمی که در دوران مربیگری مارک ویلموتس برای تیم ملی بازی کرد و گل هم زد، حالا در فنرباغچه بازی نمی‌کند و به همین دلیل همیشه شایعه بازگشت او به استقلال و لیگ ایران وجود دارد. اللهیار که به تازگی جشن تولد 19 سالگی خود را جشن گرفته در این باره می‌گوید: «طبیعی است وقتی بازیکن به یک سطح بالاتر می‌آید یکی دو سال زمان می‌برد تا با شرایط وفق پیدا کند. من هم از این قانون جدا نیستم و در این شرایط خیلی خبرها منتشر شده است که اللهیار بازیکن خوبی نیست، من را نمی‌خواهند، شرایط خوبی ندارم و در فکر بازگشت به ایران هستم. خیلی از رسانه‌ها با احساسات هواداران بازی می‌کردند و برای جذب فالوور و دیده شدن، اخبار عجیبی منتشر کردند. به حدی که انگار می‌خواهند من را از فنرباغچه بیرون کنند.»


اللهیار البته گلایه دیگری هم دارد. او می‌گوید در این مدت هیچ مصاحبه‌ای انجام نداده و هر صحبتی که به نقل از او منتشر شده، کذب است: «من در این مدت هرگز حرفی نزدم و نخواستم با احساسات هواداران بازی کنم. هرگز هیچ اظهارنظری در مورد بازگشت یا شرایطم انجام ندادم و هرچه از قول من منتشر شده دروغ است.»


صیادمنش در فنرباغچه رقبایی چون ودات موریکی که اهل کوزوو است و 15 گل زده و همچنین مولوت اردینیک، مهاجم سابق تیم ملی ترکیه را کنار خود می‌بیند. با این حال او امیدوار است بتواند برای فنرباغچه بازی کند: «فنرباغچه باشگاه بزرگی است که بازیکنان سطح اول دنیا در آن بازی می‌کنند. طبیعی است یک یا دو سال زمان می‌برد تا با شرایط وفق پیدا کنم. اینکه بازی نمی‌کنم دلیل نمی‌شود از شرایط بدنی خوبم عقب ‌مانده باشم. تمرینات خیلی خوبی انجام می‌دهم و بدنم آماده است. هر زمان بازی به من برسد شک نکنید خودم را نشان می‌دهم و در این مورد تردید ندارم. من می‌خواستم توضیحاتی بدهم تا مردم در جریان اخبار کذبی که در مورد من وجود دارد باشند.»

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مجیدی را مانند پروین و دهداری خراب می‌کنند/ فوتبال ایران باید 15 سال تعطیل شود

چ جولای 1 , 2020
به گزارش مشرق، مسعود اقبالی در مورد شروع مسابقات لیگ برتر پس از صدروز تعطیلی اظهار داشت: پیش از شیوع کرونا شرایط و کیفیت فوتبال ما بد نبود اما بعد از این ماجرا و گذشت حدود 4ماه، متاسفانه مسابقات برگزار شد که نباید این اتفاق می‌افتاد. جزو کسانی بودم ...