صمد مرفاوی: تلاش می‌کنیم تا به هدفی که داریم برسیم؛ نمی خواهیم آخر فصل حسرت این روزها را بخوریم!

صمد مرفاوی

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: امیدوارم با تلاش بیشتر مدیران پنجره نقل و انتقالاتی زودتر باز شود تا با ثبت قرارداد بازیکنان جدید تیم با تمرکز بیشتری خود را آماده کند.

 به گزارش استقلال نیوز، صمد مرفاوی مدیرفنی تیم فوتبال استقلال در گفتوگو با میزان، در ارتباط با شرایط تیم فوتبال استقلال، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

   

تلاش می‌کنیم تا به هدفی که داریم برسیم

تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به هدفی که داریم برسیم و بتوانیم در لیگ برتر باقدرت ظاهر شویم. قطعا چیزی غیر از این نیست. استقلال در چند سال اخیر ناکام بوده و هواداران از ما انتظار دارند که نتایج این سال‌ها را جبران کنیم. هدف ما این است که از اول باقدرت در بازی‌ها ظاهر شویم و برای ما فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی کنیم چون هدفی داریم و آن هدف این است که آخر فصل حسرت این روزها را نخوریم و هر زمان در بازی‌ها باشیم هدف اول ما برد و گرفتن سه امتیاز است.

امیدوارم با تلاش بیشتر مدیران پنجره نقل‌وانتقلات زودتر باز شود

بازیکنانی که به تیم اضافه شدند جزو نفرات خوب تیم‌های دیگر بودند ولی آنها باید بدانند که به چه تیمی آمده‌اند. این برای ما مهم است چون استقلال تیم بزرگ وپرافتخاری است. شرایط تیم بزرگ با بقیه تیم‌ها فرق دارد. باید اینجا دوبرابر ظاهر شوی تا هوادران راضی شوند. باید تلاش کنی و از حواشی دور باشی. البته همه اینها بستگی دارد پنجره نقل‌وانتقلات باز شود. امیدوارم با تلاش بیشتر مدیران این اتفاق زودتر رخ دهد تا با ثبت قرارداد بازیکنان جدید تیم با تمرکز بیشتری خود را آماده کند.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

اطلاعیه باشگاه استقلال بعد از درگیری مجازی مسئولان آبی/ تنها دل‌مشغولی‌ مسئولان استقلال شاد شدن دل هواداران است!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آشتیانی: وزیر باید پاسخگوی انتخاب مدیران باشد/ دولت دست از مبارزه با بخش خصوصی بردارد

ش اکتبر 24 , 2020
به گزارش مشرق، امیررضا واعظ آشتیانی در خصوص وضعیت آشفته فوتبال ایران و اینکه اتفاقاتی مانند انتشار فیلم صحبت‌های سرپرست باشگاه پرسپولیس در آن رخ می‌دهد، اظهار داشت: بارها و بارها گفته‌ام واقعاً متر و معیاری برای انتخاب اعضای هیأت مدیره دو باشگاه است...