صمد مرفاوی: امیدوارم مجیدی روزی سرمربی شود؛ افتخارات شفر برای استقلال کجاست؟

صمد مرفاوی

پیشکسوت استقلال گفت: الان زمانی است که نیاز به جذب بازیکن برای تقویت است تا حضوری قدرتمند در نیم فصل دوم لیگ برتر و شروع لیگ قهرمانان داشته باشد.

 به گزارش استقلال نیوز، صمد مرفاوی پیشکسوت باشگاه استقلال و سرمربی سابق این تیم در گفتوگو با خبرگزاری مهر، در خصوص شرایط استقلال و جذب بازیکن در این تیم مورد صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* برخی انتقاد می کنند حضور مجیدی در کادر فنی سرپوشی است برای کم کاری های مدیران باشگاه در جذب بازیکن، نظر شما چیست؟

هر کسی به نحوی این موضوع را تفسیر می کند و نظر شخصی اش را می دهد و نمی توان به کسی بابت این موضوع انتقاد کرد. الان زمانی است که آبی پوشان نیاز به جذب بازیکن برای تقویت دارند تا بتوانند حضوری قدرتمند در نیم فصل دوم لیگ برتر و شروع لیگ قهرمانان داشته باشند. مجیدی بازیکن محبوب و بزرگی برای استقلال بوده و امیدوارم بتواند برای کادر فنی هم فردی مفید باشد اما اعتقاد دارم وقتی تیمی از لحاظ بازیکن دچار کمبود است فرهاد مجیدی چه کاری می تواند انجام دهد، آیا باید خودش لباس عوض کرده و وارد زمین شود البته من به شخصه حضور او را در کادر فنی استقلال به فال نیک می گیرم و امیدوارم این بازیکن محبوب استقلال روزی سرمربی آبی پوشان شود.

* آیا با این شرایط امیدی به موفقیت آبی پوشان در نیم فصل دوم خواهید داشت یا خیر؟

نمی توانیم ناامید باشیم، من همانند تمامی استقلالی ها  دوست دارم این تیم در نیم فصل دوم موفق باشد، آبی پوشان در نیم فصل اول عملکرد ضعیفی داشتند، خوب شروع نکردند اما در پایان شرایط قابل قبولی داشتند اما امتیازات زیادی را از دست دادند. اگر این تیم بتواند بازیکنان خوبی را جذب کند مطمئنا در نیم فصل دوم کیفیت بهتری خواهد داشت و می تواند یکی از امیدهای قهرمانی در لیگ باشد. البته به شرط آنکه بازیکنانی به استقلال بیایند که کیفیت بالایی داشته باشند نه مثل برخی ها که آمدند و بدون هیچ کیفیت و امتیازی تیم را ترک کرده و تنها جای چند بازیکن خوب را در نیم فصل اول اشغال کردند. اگر به دنبال جذب بازیکن خارجی هستیم باید بهترین ها را انتخاب کنیم، یادمان باشد هیچ تیمی در نیم فصل بازیکنان باکیفیت خود را به تیم دیگری نخواهد داد پس کار برای جذب بازیکن سخت است و باید دقت و وسواس زیادی به خرج داد.

* انتقادهایی که این روزها از امیر حسین فتحی بابت اینکه گفته بود شفر پرافتخارترین مربی استقلال است؟

با تمام احترامی که برای فتحی قائلم متاسفانه باید بگویم حرف اشتباهی زده است. افتخارات شفر کجاست، او تنها یک بار در جام حذفی آن هم با بهترین نفرات مقابل یک تیم لیگ یکی به قهرمانی دست پیدا کرده و این را نمی شود افتخار نامید. افتخارات استقلال از آن مردانی چون مرحوم پورحیدری، حجازی، رایکوف و امیر قلعه نویی است که قهرمانی های زیادی برای استقلال آوردند، با تمام مشکلات و بی پولی های این تیم ساختند اما عاشقانه برای موفقیت این تیم زحمت کشیدند.

* آیا برای لیگ هجدهم پیشنهادی از تیم های لیگ برتری داشته اید یا خیر؟

در ابتدای فصل که با استقلال خوزستان  قرارداد بستم اما به دلیل مشکلاتی که این تیم داشت بعد از یک ماه کناره گیری کردم البته چند پیشنهاد هم از تیم های لیگ برتری داشتم که به دلیل اینکه شرایط شان مساعد نبود و می دانستم بعد از مدتی به مشکل برخواهیم خورد آنها را نپذیرفتم.

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چند خبر کوتاه از استقلال/ تمرین استقلال موقتا تعطیل شد؛ فصل برای آقاخان پایان یافت!

س ژانویه 22 , 2019
 تمرین تیم فوتبال استقلال با تصمیم کادرفن&...