صالح مصطفوی: بازی با تیم نکونام همیشه حساس بوده است؛ انتقاد از استقلال هنوز زود است

صالح مصطفوی

مربی سابق تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: هفته‌های زیادی تا پایان لیگ باقی مانده و از الان نباید تیم را تحت فشار و انتقاد قرار داد.

به گزارش استقلال نیوز، صالح مصطفوی مربی سابق تیم فوتبال استقلال(تاج) در گفتوگو با تسنیم، درباره شکست 2 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ برتر، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

  

* شکست استقلال مقابل فولاد؟

استقلال در خلق موقعیت و بازیسازی مشکل داشت. با توجه به اینکه مرکز زمین در اختیار حریف بود، هافبک به جای مدافع وارد زمین می‌شد و کنترل زمین در اختیار استقلال قرار می‌گرفت.

هفته‌های زیادی تا پایان لیگ باقی مانده و از الان نباید تیم را تحت فشار و انتقاد قرار داد. تحت فشار قراردادن تیم منطقی نیست و باید به کادر فنی فرصت داد. هر زمان که استقلال آرامش داشته، عملکردش مشخص شده است. تیم‌هایی که می‌خواهند قهرمان شوند، یکی دو باخت را می‌دهند و هنوز اتفاقی نیفتاده که جای نگرانی داشته باشد.

* اتفاقات حاشیه‌ای این دیدار که مشابه بازی فصل گذشته بود؟

جواد نکونام کاپیتان تیم ملی بوده، در اروپا بازی کرده و یک فصل در استقلال حضور داشت و همیشه جزو گزینه‌های سرمربیگری استقلال است، بنابراین دیدار با تیم‌های نکونام انگیزه و حساسیت‌ها را بیشتر می‌کند.

در دیدار فصل گذشته که استقلال 9 نفره شد، بحث داوری یک طرفه به سود فولاد بود. یکسری مسائل هم شب قبل از بازی اتفاق افتاد که روی تیم تاثیر گذاشته بود. این مسائل دست به دست هم داد تا تنش‌های بازی بیشتر شود. برای دیدار این فصل حساسیت‌ها روی داوری بود که فصل گذشته آن اشتباه را در بازی با سپاهان مرتکب شد . همه این مسائل باعث شد که بازی از حالت فوتبال خارج شود و به سمت موضوعات دیگری برود.

* منع شیخ دیاباته از حضور در تمرینات؟

نمی‌دانیم چه رفتاری از دیاباته سر زده که مربیان به این نتیجه رسیده‌اند اما فراموش نکنیم که استقلال فصل گذشته بدون دیاباته و علی کریمی به سختی پیروز می‌شد.

اخبار استقلال

                       


 مطالب مرتبط:

هفته دوم لیگ برتر/ کامبک فولاد مقابل استقلال با شاهکار داور؛ اینجا نساجی نیست آقای فکری!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آرش برهانی: صحنه های خوبی را روی نیمکت فولاد ندیدم؛ رفتار فکری با دیاباته بی دلیل نبوده است

ی نوامبر 22 , 2020
مربی تیم استقلال گفت: من 15 دقیقه بیشتر روی نیمکت استقلال حضور نداشتم ولی در همان تایم رفتار خوبی را از نیمکت فولاد ندیدم و این برای من خیلی عجیب بود! به گزارش استقلال نیوز، آرش برهانی مربی باشگاه استقلال (تاج) که به عنوان دستیار محمود فک...