شیرکوهی به هیات مدیره استقلال برگشت

به گزارش مشرق، نشست هیات مدیره باشگاه استقلال شب گذشته در شرایطی در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد که در این نشست اعضا پیرامون مسائل مختلف به صحبت پرداختند. در این نشست وزیر ورزش و جوانان هم حضور داشت.

مهمترین دلیل حضور سلطانی فر در نشست و میزبانی از هیات مدیره، بحث در مورد خصوص سازی این باشگاه بود ضمن آنکه موارد دیگری در این جلسه مطرح شد.

در نشست شب گذشته هیات مدیره استقلال پیرامون مطالبات استراماچونی و شیوه تامین بدهی به این مربی صحبت شد ضمن آنکه مقرر شد اعضا در مورد انتخاب مدیرعامل طی 2 هفته آینده به جمع بندی برسند. قرار است اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال گزینه های مدنظر را برای مدیرعاملی بررسی و سپس این گزینه ها را به مجمع باشگاه معرفی کنند.

در نشست شب گذشته هیات مدیره، هادی زبده شیرکوهی که مدتی در جلسات شرکت نمی کرد، حضور داشت و نقطه نظرات خود را در خصوص مشکلات باشگاه بیان کرد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلال رسماً به رأی پرونده استرا اعتراض کرد

ی نوامبر 15 , 2020
به گزارش مشرق، کمیته انضباطی فیفا چندی پیش با ارسال نامه‌ای به باشگاه استقلال ضمن ارائه مشروح پرونده شکایت آندره‌آ استراماچونی، این باشگاه را به پرداخت مبلغ یک میلیون و 359 هزار یورو بابت مطالبات سرمربی ایتالیایی پیشین آبی‌پوشان محکوم کرد. بیشتر بخوا...