شاهین بیانی: تغییرات مدیریتی همیشه معضل استقلال بوده است؛ پیروز داربی به قهرمانی جام حذفی می‌رسد

شاهین بیانی

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: پیروز داربی به قهرمانی جام حذفی می‌رسد و امیدوارم استقلال کارش را با کسب جام به پایان برساند.

به گزارش استقلال نیوز، شاهین بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با تسنیم، درباره شرایط تیم استقلال،صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

             

مشکلات استقلال زیاد است

اینقدر مشکلات استقلال زیاد است که نمی‌توانیم درباره مسائل فنی صحبت کنیم و مربی هم نمی‌تواند کار تاکتیکی کند. یک تیم بیرونی باید برای آرامش ذهن کادر فنی تلاش کند، اما فرهاد مجیدی خودش مشکلات باشگاه را حل می‌کند.

* تغییرات مدیریتی همیشه معضل استقلال بوده است

کدام باشگاه این‌همه تغییر در مدیریت دارد؟ همه اعضای هیئت‌مدیره مخالف مدیرعامل باشگاه بودند، اما او حمایت می‌شد و همه رفتند تا مددی بماند. استقلال به‌خاطر نام و بزرگی خود، با وجود همه مشکلات نتیجه می‌گیرد و عملکرد بسیار خوبی دارد که این از همه مهم‌تر است. سایر تیم‌ها اگر این مشکلات را داشتند، چنین نتایجی نمی‌گرفتند. تمام فکر و ذکر مجیدی این است که سال آینده تیم خیلی خوبی برای قهرمانی ایران و آسیا ببندد.

* فرهاد مجیدی انسانی بسیار صادق است و حقایق را بازگو می‌کند

با این حال او و هواداران می‌دانند ضعف دفاعی در چند سال اخیر، گریبانگیر استقلال شده است که این مشکل هم با جذب بازیکن حل می‌شود. خط حمله استقلال مشکلی ندارد و امیدوارم مجیدی مشکل دفاع را حل کند. مطمئنم اگر این موضوع و نیز مشکلات مدیریتی حل شود، استقلال سال آینده قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

* اگر این مشکلات سال آینده هم پابرجا باشد، استقلال نمی‌تواند به کارش ادامه دهد

مجیدی چند سال پیش گفت که تیمی در حد قهرمانی آسیا می‌بندد و هدف امسال حضور او در استقلال هم سال آینده بود. مجیدی با هر شرایطی حاضر نیست در استقلال بماند و اگر نتواند ادامه دهد، از تیم جدا می‌شود. هر روز یک مدیر به استقلال می‌آید، اما باشگاه یک بازیکن هم نتوانست برای لیگ قهرمانان آسیا جذب کند.

پیروز داربی به قهرمانی جام حذفی می‌رسد

استقلال روان بازی می‌کند و داربی هم تنها فکر و ذکر مجیدی است. پیروز داربی به قهرمانی جام حذفی می‌رسد و امیدوارم استقلال کارش را با کسب جام به پایان برساند. مدیریت فصل گذشته باشگاه همین جام را  از استقلال گرفت و امیدوارم امسال به قهرمانی جام حذفی برسیم.

اخبار استقلال

                   

    


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و ششم لیگ برتر/ فرهاد از تراکتور انتقام گرفت؛ مهدی قایدی طلای 18 عیار استقلال

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تداخل ساعت بازی‌های استقلال و پیروزی در هفته بیست و هفتم!

ج جولای 9 , 2021
برنامه ریزی عجیب سازمان‌لیگ، با توجه به سابقه سیاه صدا و سیما علیه استقلال(تاج) هواداران این تیم را برای تماشای بازی تیم محبوب خود به دردسر خواهد انداخت. به گزارش استقلال نیوز، طبق برنامه اعلامی توسط سازمان لیگ، در هفته بیست و هفتم لیگ برتر جا...