سیروس دین محمدی: مقابل الشرطه روز خوب قائدی و دیاباته نبود؛ از تعویض دانشگر به جای دیاباته حسابی تعجب کردم

سیروس دین محمدی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: این تفکر که چون تیم الاهلی صعود کرده کار استقلال مقابل این تیم ساده است تفکر غلطی است.

به گزارش استقلال نیوز، سیروس دین محمدی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌و‌گو با فارس، در خصوص دیدار استقلال و الشرطه عراق و تساوی دو تیم، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

      

* مقابل الشرطه روز خوب قائدی و دیاباته نبود

تیم های عراقی همیشه مقابل تیم های کشور ما انگیزه دارند. آنها از نظر تاکتیکی و تکنیکی حریف ما نمی شوند اما از نظر بدنی و دوندگی تلاش می کنند تا خلا های خود را پر کنند. الشرطه در بازی شب گشته خیلی تلاش کرد و در نیمه اول مالک توپ و میدان بود. آنها اصلا به تیم استقلال فرصت ندادند و چند موقعیت هم داشتند که خوشبختانه تبدیل به گل نشد.در نیمه دوم استقلال تغییر رویه داد و هجومی بازی کرد و حتی می توانست از افت بدنی الشرطه استفاده کند اما این اتفاق رخ نداد. استقلال می توانست برنده بازی باشد اما روز خوب قائدی و دیاباته نبود.اگر آنها شرایط خوبی داشتند بدون شک در 30 دقیقه پایانی باید 3 گل به نماینده عراق می زدیم.شاید اگر در اواخر بازی سرمربی استقلال تیمش را 3 دفاعه می کرد با حضور 5-6 بازیکن و اضافه شدن هافبک ها و اضافه شدن آنها به مهاجمان تیم گل برتری را هم ی زد.

* 2 تعویض ابتدایی نامجو مطلق خوب بود اما از تعویض دیاباته با دانشگر حسابی تعجب کردم

2 تعویض ابتدایی نامجو مطلق خوب بود اما از تعویض دیاباته با دانشگر حسابی تعجب کردم. معمولا یک مدافع زمانی به زمین می رود که قصد کمک به مهاجمان را داشته باشد اما شب گذشته دیاباته بیرون رفت و دانشگر جای او را گرفت. طبیعتا وقتی این اتفاق رخ می دهد یک مهاجم تخصصی بیرون می رود و خود به خود عنصر هجومی تیم کم می شود. اگر دیاباته در زمین می ماند و استقلال با 3 دفاع بازی می کرد و دانشگر به کمک خط حمله در کنار دیاباته، مطهری، قائدی می رفت استقلال قطعا گل دوم را می زد ولی این تصمیم با سرمربی بود که چنین تعویضی داشته باشد.

این تفکر که کار استقلال مقابل الاهلی ساده است تفکر غلطی است

اتفاقا تیم الاهلی چون صعود کرده راحت تر فوتبال بازی می کند و این تفکر که کار استقلال ساده است تفکر غلطی است. استقلال باید با تمرکز فوتبال بازی کند ضمن آنکه حواسش به دریافت کات زرد و قرمز هم باشد وگرنه بازی با تیمی که صعود کرده از نظر فنی ساده نیست.

اخبار تیم استقلال

     


 مطالب مرتبط:

مرحله گروهی ACL2020/ تساوی بد مقابل الشرطه؛ بازی با الاهلی بازی مرگ و زندگی شد!

مرحله گروهی ACL2020/ تساوی در گام نخست؛ الشرطه بدشانس‌ترین استقلال تاریخ را متوقف کرد

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دو بازیکنی که سبک بازی استقلال را تغییر دادند

د سپتامبر 21 , 2020
به گزارش مشرق، محمد نوری در مورد دیدار استقلال مقابل الشرطه در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی دو نیمه متفاوت داشت. بازیکنان استقلال بسیار سردرگم، خسته و بی‌برنامه بودند.  خط هافبک استقلال آماده نبود و بازیکنان این تیم ...