سید حسین حسینی: داور هم از وقت کُشی ماشین سازی خسته شده بود؛ مقابل فولاد کار ساده ای نداریم

سید حسین حسینی

دروازبان ملی پوش استقلال گفت: بازیکنان ماشین سازی آنقدر وقت کُشی کردند که داور هم از سوت زدن خسته شده بود و 6 دقیقه وقت اضافه گرفت.

به گزارش استقلال نیوز، سید حسین حسینی دروازبان ملی پوش استقلال در گفتگو با مهر در مورد شرایط استقلال پس از شکست مقابل ماشین سازی و وضعیت کنونی خودش ، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

* ماشین سازی فقط وقت کشی می کرد

مقابل ماشین سازی در حالی شکست خوردیم که اصلا مستحق این باخت نبودیم. در نیمه دوم حریف را کاملا تحت فشار قرار دادیم و ماشین سازی برای اداره تیم ما راهی جز وقت کشی نداشت.بازیکنان ماشین سازی آنقدر وقت تلف کردند که داور خودش خسته شده بود و ۶ دقیقه وقت اضافه گرفت اما متاسفانه این وقت اضافه بلای جان خود ما شد تا در یک ضد حمله و غافلگیری آن اتفاق بیفتد.

* مقابل فولاد کار ساده ای نداریم

بعد از آن باخت خیلی تلاش کردیم تا خاطره بازی را فراموش کنیم و با روحیه‌ای مناسب برای دیدار با فولاد به میدان برویم.بازی با فولاد برای ما خیلی مهم است و باید برای این که به اوج برگردیم ۳ امتیاز مسابقه را بگیریم. برای این منظور کار ساده‌ای در پیش نداریم.

* شکست مقابل ماشین سازی برایمان تجربه شد 

درست است که مقابل ماشین سازی شکست بدی را متحمل شدیم ولی تجربه بازی اول به تیم ما کمک می کند تا با هوشیاری بیشتری در این بازی حاضر شویم و از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم.

* منتظر حضور هواداران در بازی مقابل فولاد هستیم

امیدوارم هواداران در این بازی خانگی به حمایت تیمشان بیایند و با حضور پر شمار در ورزشگاه آزادی روحیه ما را هم بالا ببرند. این اولین باری است که هواداران در یک دیدار خانگی با حضور استراماچونی حضور پیدا می‌کنند و برای همین این بازی برای تیم ما یک بازی خاص است.

* انتخاب اسپانسر لباسم با هماهنگی باشگاه بود

در ایران دروازه‌بان ها می‌توانند اسپانسر شخصی برای البسه، کفش و دستکش داشته باشند. من هم با اجازه و هماهنگی باشگاه با یکی از برندهای معتبر قرارداد بستم تا البسه ورزشی مرا در این فصل تهیه کنند و از این بابت بسیار خوشحالم.

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سکوت عجیب فتحی در روزهای بحران استقلال

چ آگوست 28 , 2019
به گزارش مشرق، استقلال علاوه بر شکست در هفته اول لیگ، با حاشیه‌های زیادی روبرو شد. انتقاد تند استراماچونی از نبود مترجم، جریمه دو بازیکن استقلال به دلیل عدم حضور به موقع در تمرین و همین مورد اخیر یعنی محرومیت ۶ ماهه محمد بلبلی از جمله حواشی اخیر بوده ا...