سکوت دانشگر بعد از جدایی شکست

به گزارش مشرق، اولین شوک را در روزهای نقل و انتقالات محمد دانشگر با جدایی غیر منتظره‌اش از استقلال به هواداران این تیم وارد کرد و با قراردادی که برخی از رسانه‌ها آن را نجومی دانستند به سپاهان پیوست.

مدافع سابق استقلال با گذشت چند روز از این انتقال جنجالی سرانجام سکوتش را شکست پیامی را در این ارتباط منتشر کرد:

«آدمی که بخواهد برود، داد نمی‌زند که دارم می‌روم، آدمی که رفتنش را داد می‌زند، داد می‌زند که نگذارند برود. من رفتم به هزار و یک دلیل و از هواداران حرف شنیدم. ایرادی نیست، چون از خودی شنیدم.

روی دستانم نوشتم تاج که تا ابد فراموش نکنم کجا بودم و فراموش نمی‌کنم. اما این رفتن را گردن کسی نمی‌اندازم چون در مرامم نیست. فقط یک جمله که در این ۶-۵ سال رفتارهایی دیدم که شاید یک روز آنها را به شما گفتم و حق را به من دادید...

و در آخر… دوستتان دارم. پیام‌های تان را دیدم و شنیدم و قول می‌دهم شادی بعد از گل‌هایم را که از من با پیراهن استقلال دیدید را دیگر نمی‌بینید.»

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیشنهاد سنگین سپاهان برای جذب پدیده پیکان

ی جولای 3 , 2022
به گزارش مشرق، سامان فلاح بازیکن فصل گذشته پیکان تهران با وجود اینکه سه فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد، مورد توجه تیم‌های دیگری در لیگ برتر قرار گرفته است. باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال تهران در حالی درخواست خود برای جذب فلاح که عضو تیم امید هم ...