سهراب بختیاری زاده: یک جریان در ورزش نمی خواهد موفقیت استقلال را ببیند؛ استراماچونی را فراری دادند تا استقلال قهرمان آسیا نشود

سهراب بختیاری زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: یک جریان قوی در ورزش کشور است که نمی خواهد استقلال به موفقیت برسد و این مسئله دیگر برای من هم ثابت شده است.

 به گزارش استقلال نیوز، سهراب بختیاری‌زاده پیشکسوت باشگاه استقلال در  گفت وگو با مهر، در مورد چالش بدهی های استقلال، بحث شروع مسابقات و ...، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* جریانی در کشور ما نمی خواهد موفقیت استقلال را ببیند

می‌خواهم مثل خیلی‌ها احساسی صحبت کنم و حرف‌هایی را تکرار کنم که مدت زیادی است شنیده می‌شود. اما واقعیت این است جریانی در ورزش و فوتبال کشور حاکم است که نمی‌خواهد موفقیت استقلال را ببیند و این موضوع برای من به اثبات رسیده است.

* بحث بدهی بویان و شفر برنامه ریزی شده است

این جریان که بسیار قوی است طوری برنامه ریزی می‌کند که همیشه در مقاطع مختلف زمانی بحران‌هایی پیرامون این تیم را بگیرد و برای آن ایجاد حاشیه کند. مثل همین بدهی‌هایی که مربوط به بویان و شفر است.

* استراماچونی را فراری دادند تا استقلال قهرمان آسیا نشود

واضح‌ترین مثال به زمان رفتن استراماچونی باز می‌گردد. درست وقتی تیم با این سرمربی به صدر جدول رسید آن جریان دست به کار شد تا استرا از ایران برود. من یقین داشتم اگر این مربی ایتالیایی را فراری نمی‌دادند، با استقلال قهرمان آسیا می‌شد. اما متأسفانه نگذاشتند.

* برگزاری مسابقات دیر یا زود باید رخ می‌داد

برگزاری مسابقات دیر یا زود باید رخ می‌داد. فوتبال هم مثل همه مشاغل دیگر باید به بودن کنار کرونا را یاد بگیرد و بتواند با این ویروس کنار بیاید. اما باید این را هم در نظر داشت که تمهیدات لازم را هم برای سلامتی بازیکنان و سایر اعضای تیم‌ها در نظر بگیرند

* خودشان را قهرمان می دانند چون سر از فوتبال در نمی آورند

اینکه عده ای از تیم رقیب مدام کُری خوانی می کنند کار حرفه‌ای نیست و زیبایی فوتبال هم به همین غیر قابل پیش بینی بودن آن است. آنهایی که به فاصله ۱۰ هفته مانده به پایان مسابقات کُری می‌خوانند و خودشان را قهرمان می‌دانند مشخص است خیلی از فوتبال سر در نمی‌آورند.

* بازیکن های استقلال باید برای قهرمانی تلاش کنند

بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال تا جایی که روی کاغذ شانس قهرمانی دارند باید برای دست یافتن به آن تلاش کنند. ۴ ماه تعطیلی باعث شده تا خیلی تیم‌ها شرایط قبل از تعطیلات شأن را نداشته باشند و این می‌تواند شانس همه تیم‌های بالای جدول را برای قهرمانی افزایش دهد.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

عارف غلامی: هیچ توجیهی در مورد رفتن استراماچونی پذیرفتنی نیست؛ مقابل فولاد بازی سختی در پیش داریم!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سلطان علی جباری: فتحی آدم بی‌تربیت و دروغگویی بود؛ فتحی بهتر است برود گندکاری‌هایش را جمع کند

ی ژوئن 14 , 2020
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فتحی آدم بی تربیت و درغگویی بود که در دوران او استقلال بدترین روزهای تاریخ خود را تجربه کرد حالا ایشان به جای پاسخگویی به هواداران به دیگران حمله می کند.       به گزارش استقلال نیوز، امیر حسین فتحی یکی...