سعادتمند به استراماچونی راه پول گرفتن نشان می‌دهد

به گزارش مشرق، احمد سعادتمند مدعی است در صورتی که فیفا رای آندره آ استراماچونی را صادر کند، ممکن است استقلال به پرداخت حدود 3 میلیون یورو محکوم شود. موضوعی که تیم مدیریتی قبلی استقلال آن را رد می کنند.

بیشتر بخوانید:

بازگشت احتمالی استراماچونی به استقلال

سعادتمند امروز در برنامه ورزش و مردم مدعی شد که اگر رای فیفا در مورد پرونده استراماچونی صادر شود، ممکن است استقلال به پرداخت حدود 3 میلیون یورو محکوم شود. موضوعی که تیم مدیریتی قبلی استقلال آن را رد می کند و آن ها مدعی هستند صحبت های مدیرعامل باشگاه استقلال کذب محض است.  

آن ها مدعی هستند کل پولی که از قرارداد سال اول استراماچونی باقی مانده، 500 هزار یورور بوده و 750 هزار یورو هم پول سال دوم است که اگر او به تیمی نرود باید استقلال چیزی حدود 1 میلیون و 250 هزار یورو پرداخت کند.  

البته در این بین شنیده می شود که ادعایی که استراماچونی در فیفا مطرح کرده، مبلغی حدود 1 میلیون و 680 هزار یورو است که مشخص نیست آیا فیفا این رقم را تایید می کند یا نه.

نکته عجیب اینکه این برای اولین بار در تاریخ است که مدیرعامل یک باشگاه قبل از صدور رای از سوی فیفا مبلغ دو سه برابر نسبت به رقم واقعی را اعلام می کند تا ناخواسته دست وکلای استراماچونی را برای هر ادعایی باز بگذارد.

در این بین نباید این موضوع را نادیده گرفت که سعادتمند با استراماچونی توافق کرده بود اگر بتواند مجوز بگیرد و او را به ایران برگرداند، 3 میلیون و 200 هزار یورو به او پرداخت می کند که 1 میلیون یوروی آن مربوط به قرارداد باقی مانده او از گذشته است و 2 میلیون و 200 هزار یورو هم برای دو سال به عنوان دستمزد به این سرمربی ایتالیایی پرداخت می کند. این خواسته خود استراماچونی بود. می گویند استرا در مذاکره با مدیرعامل استقلال اعلام کرده اگر بخواهد دوباره به ایران برگردد، این بار در ازای قرارداد دو ساله با استقلال، 2 میلیون و 200 هزار یورو دستمزد می خواهد و حاضر است با دریافت 1 میلیون یورو غرامت، از پیگیری شکایت 1 میلیون و 680 هزار یورویی وکلایش به فیفا چشم پوشی کند. به نظر می رسد سعادتمند مبلغی که استقلال در صورت بازگرداندن استراماچونی باید پرداخت کند را به عنوان هزینه شکایت او مطرح کرده که البته به هیچ عنوان این مساله نمی تواند درست باشد.

جالب تر اینجا است که وقتی امروز یک طرفدار استقلال از مدیر برنامه های استراماچونی در مورد بازگشت او به تهران پرسید، فدریکو پاستورلو جواب داد چنین چیزی صحت ندارد. حالا معلوم نیست این مبلغ که سعادتمند به زبان آورده، از کجا سرچشمه می گیرد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جلسه نامجو مطلق و غفوری با مجیدی/ فرهاد تا فینال حذفی سرمربی ماند!

ج آگوست 28 , 2020
مجید نامجومطلق مربی تیم فوتبال استقلال اعلام کرد فرهاد مجیدی در فینال جام حذفی روی نیمکت این تیم خواهد نشست. به گزارش استقلال نیوز، به دنبال استعفای فرهاد مجیدی از سرمربیگری تیم فوتبال استقلال، مجید نامجومطلق، مربی و وریا غفوری کاپیتان اس...