سعادتمند: از نامجومطلق تشکر می کنم

به گزارش مشرق، احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد: در آستانه شروع دوباره لیگ قهرمانان آسیا برای تیم محبوبمان هستیم. استقلال عزیزمان همواره در آسیا مظهر قدرت و شجاعت و افتخار آفرینی بوده و به عنوان یکی از پرافتخارترین های قاره کهن، برای هر تیمی، حریفی سخت و نفس گیر خواهد بود. بدون تردید همه ما استقلالیها با انرژی مثبت و دعای خیر خود، حامی و پشتیبان بازیکنان و کادر فنی هستیم تا در دیدار با الشرطه و الاهلی از نام و اعتبار استقلال ایران دفاع کنند.

بیشتر بخوانید:

استراماچونی از اول هم قرار نبود برگردد

وی افزود: از زحمات و تلاشهای کلیه بازیکنان و اعضای کادر فنی تشکر و قدردانی می کنم. استقلال یک فصل طولانی، پرفراز و نشیب و فرسایشی را سپری کرده و حالا هم در لیگ قهرمانان حضور دارد و اطمینان دارم می تواند موفق و سربلند باشد. از آقای مجید نامجو مطلق هم تشکر می کنم که در شرایط سختی تیم را تحویل گرفت و برای آسیا مهیا کرد. تک تک اعضای باشگاه برای موفقیت در لیگ قهرمانان متحد و یکدل هستند.

سعادتمند اظهار داشت: در حال حاضر اتحاد و همدلی رمز موفقیت استقلال است و همه ما برای موفقیت تیم محبوبمان بی وقفه تلاش می کنیم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

علی کریمی راهی دوحه شد

ج سپتامبر 18 , 2020
به گزارش مشرق، با اعلام باشگاه استقلال، علی کریمی دقایقی قبل تهران را به مقصد دوحه ترک کرد تا به اردوی این تیم ملحق شود. استقلال در نخستین دیدار خود در این مسابقات، یکشنبه شب با الشرطه عراق رودررو خواهد شد. Let's block ads! (Why?)...