ستار همدانی: فکری جنگندگی و تعصب را به بازیکنان تزریق کرده است؛ در بازی اول شاهد وحدت و همدلی در تیم بودیم

ستار همدانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فکری در زمان بازیگری یک بازیکن جنگده و با تعصب بود و امروز او توانسته این روحیه را به بازیکنان استقلال تزریق کند.

                                                 

 به گزارش استقلال نیوز، ستار همدانی پیشکسوت تیم فوتبال باشگاه استقلال (تاج) در گفتگو با مهر، در خصوص شرایط تیم استقلال پس از انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی، بازی این هفته استقلال با فولاد خوزستان و ...، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

   

 * لیگ بستم یکی از نادرترین لیگ های تاریخ است

یکی از نادرترین لیگ‌هایی که شروع شده، لیگ بیستم است که باید بازی‌ها را بدون حضور تماشاگر برگزار کنیم. تماشاگرانی که بودنشان به فوتبال شور و حال خاصی می بخشد اما به اجبار باید امسال هم بدون آنها لیگ را ادامه دهیم.

 * هنوز برای اعلام مدعیان قهرمانی زود است

هنوز زود است که بخواهیم در مورد تیم‌ها نظر بدهیم. معمولاً چند هفته‌ای طول می‌کشد تا به قول قدیمی‌ها تیم‌ها جا بیفتند و به هماهنگی کامل از نظر تاکتیکی برسند اما امسال یک حُسن بزرگ در تیم‌ها وجود دارد و آن این است که بازیکنان خوب و با کیفیت بین تمامی تیم‌های لیگ برتری تقسیم شده‌اند و این موضوع می‌تواند بر جذابیت بازی‌ها بیفزاید.

 * فکری جنگندگی و تعصب را به بازیکنان تزریق کرده است

آبی پوشان لیگ را با بُرد شروع کردند و گام اول را با فکری محکم برداشتند. سرمربی آبی پوشان در زمان بازیگری اش یک فوتبالیست جنگنده و با تعصب بود و انرژی خوبی به هم تیمی‌هایش منتقل می‌کرد. حالا هم فکر می‌کنم توانسته آن روحیه جنگندگی و تعصب را به بازیکنانش منتقل کرده و انگیزه آنها را بالا ببرد.

 * در بازی اول شاهد وحدت و همدلی در تیم بودیم

در بازی اول شاهد وحدت و همدلی در تیم بودیم. بازیکنان شرح وظایفشان را به خوبی در زمین اجرا کرده و توانستند بعد از چهار سال که در هفته اول پیروز نمی‌شدند، امسال به یک بُرد شیرین دست پیدا کنند. مطمئنم با ادامه بازی‌ها، استقلال بهتر و بهتر خواهد شد و به مرور زمان شاهد بازی‌های زیباتری از این تیم خواهیم بود.

  * تجربه بازیکنان باعث پیروزی مقابل مس رفسنجان شد

مسی‌ها هم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند. در یکی دو مورد هم خطرناک ظاهر شدند اما استقلال توانست از تجربه بالای بازیکنانش استفاده کرده و به پیروزی برسد.

  * دست محمود فکری برای چیدن ارنج باز شد

با باز شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال و رفع مشکل بازیکنان جدید، حالا دست محمود فکری برای انتخاب ۱۱ بازیکن بازتر شده و می‌تواند نفراتی را که در آمادگی کامل هستند مقابل حریفان به میدان بفرستد.

اخبار باشگاه استقلال

                         


 مطالب مرتبط:

داوران هفته دوم لیگ برتر 99/00 مشخص شدند؛ داور بُرازجانی قاضی دیدار فولاد و استقلال!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شاهین بیانی: تعویق لیگ به استقلال کمک می کند؛ جالی خالی وریا غفوری در تیم ملی مشهود است

د نوامبر 16 , 2020
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: دعوت نشدن وریا غفوری به تیم ملی بسیار عجیب است بازیکنی که این هفته به شدت آماده است چرا نباید به تیم ملی دعوت شود؟! به گزارش استقلال نیوز، شاهین بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) در گفت‌وگو با م...