زوج سازی جدید در استقلالِ فکری/ سورپرایز آبی‌ها برای مس!

سرویس ورزش مشرق – شیخ دیاباته و امیر ارسلان مطهری چیزی در حدود نزدیک به یک سوم گلهای استقلال را به ثمر رسانده اند. دو بازیکنی که در طول ۱۵ هفته ابتدایی لیگ برتر بیستم هرگز یک بازی ۹۰ دقیقه ای را کنار هم به پایان نرساندند. در حالی که دیاباته و قایدی یک بازی را بطور کامل کنار هم بازی کردند.

شیخ دیاباته جمعا در ۶ دیدار به مدت ۲۹۴ دقیقه برای تیمش به میدان رفته است. دیاباته در دیدار با مس رفسنجان در هفته اول در دقیقه ۶۹ وارد زمین شد و ۲۱ دقیقه کنار مطهری بازی کرد. او در دیدار بعدی با ماشین سازی در هفته سوم در دقیقه ۵۹ وارد میدان شد و البته امیرارسلان مطهری در دقیقه ۷۴ بازی از زمین بیرون رفت. شیخ در بازی بعدی که برای استقلال به میدان رفت دربی بود که در نیمه دوم داخل شد و البته در آن بازی تا پایان نود دقیقه با مطهری درون زمین بود ولی قایدی دقیقه ۸۰ بیرون رفت!

شیخ دیاباته در بازی با آلومینیوم در دقیقه ۷۰ وارد زمین شد و یک پاس گل هم داد. او در دیدار با سایپا نیز ۹۰ دقیقه در ترکیب استقلال حضور داشت ولی در همان دیدار امیرارسلان مطهری در دقیقه ۶۳ بازی از میدان بیرون رفت. دیگر بازی که شیخ برای استقلال در نیم فصل اول انجام داد رویارویی با تراکتور بود که ۹۰ دقیقه در زمین بود ولی باز هم مطهری در دقیقه ۸۸ زمین را ترک کرد.

حالا و در شرایطی که استقلال مهدی قایدی را بیش از ۱۰ روز است که در اختیار ندارد و با روند کُندی که مسئولان باشگاه استقلال برای پرداخت پول بیشتر و اصلاح قراردادش در پیش گرفته اند به نظر می رسد این بازیکن حالاحالاها به دیدارهای استقلال نرسد، باید منتظر تشکیل زوج جدیدی در خط آتش استقلال باشیم که متشکل از مطهری و دیاباته است. میکسی جدید، که حتی در فصل گذشته هم از سوی مجیدی و نامجو مطلق هرگز استفاده نشد.

از طرفی سجاد آقایی دیگر مهاجم استقلال نیز از این تیم جدا شده و به طور حتم باید منتظر ماند و دید در رفسنجان شیخ و ارسلان چه گلی به سر تیم استقلال و البته محمود فکری می زنند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سهم استقلال از نقل و انتقالات؛ فعلا یک خروجی

ش فوریه 27 , 2021
به گزارش مشرق، با گذشت بیش از یک هفته از آغاز رسمی نقل و انتقالات زمستانی فصل جاری، استقلالی‌ها هنوز بازیکن جدیدی را به خدمت نگرفته‌اند، اما یک مهاجم خود را از دست داده‌اند. با اینکه از بازیکنانی مثل امین قاسمی نژاد، مهدی کیانی، علیرضا علیزاده، می...