رکورد عجیب استقلال در تغییر سرپرست

به گزارش مشرق، اتفاق عجیبی که برای استقلال در آستانه سفر به کویت افتاد، خودداری سعید رمضانی از همراهی این تیم بود تا کاروان آبی‌ها بدون سرپرست راهی سفر کویت شود. رایزنی افراد مختلف با سعید رمضانی برای متقاعد کردن وی جهت سفر به کویت هم کارساز نشد تا اسماعیل خلیل زاده روز گذشته تصمیم به انتصاب یک سرپرست موقت بگیرد.

رمضانی خود سومین سرپرست این فصل استقلال بود که بعد از زرینچه و همدانی این مسئولیت را پذیرفته بود. روز گذشته با اعلام استقلال، امیر سلطانی به عنوان سرپرست موقت اعلام شد تا در کویت فعلاً جای خالی رمضانی را پر کند و احتمال اینکه بعد از بازگشت این تیم سرپرست جدید معرفی شود وجود دارد.

در این صورت استقلالی‌ها در این فصل حداقل ۵ نفر (زرینچه، همدانی، رمضانی، سلطانی و نفر جدید) را به عنوان سرپرست یا همان مدیر تیم روی نیمکت خود خواهند دید که این اتفاقی عجیب است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

وعده مسئولان استقلال به میلیچ

د فوریه 17 , 2020
به گزارش مشرق، هروویه میلیچ، مدافع - هافبک کروات تیم فوتبال استقلال یکی از بازیکنان خوب این فصل آبی‌پوشان بوده و در بیشتر بازی‌ها به‌عنوان بازیکن ثابت در ترکیب این تیم به میدان رفته است.میلیچ که در نیم‌فصل به دلیل برخی مسائل قصد نداشت به ایران بازگردد،...