رکوردی خاص برای نماینده ایران؛ استقلال هر ۷۷ ساعت یک بازی انجام داد!

سرویس ورزش مشرق - تیم استقلال پس از یک استراحت نسبتا طولانی ۵ مسابقه سنگین متوالی انجام دادند. این تیم پس از رویارویی با ماشین سازی تبریز در تاریخ ۲۸ آذرماه سال جاری بعد از ۳۷ روز استراحت در تعیطلات نیم فصل، با ورود به پلی آف اول آسیا در تاریخ ۵ بهمن اولین بازی اش را رودرروی الکویت برگزار کرد. آن هم در حالی که استقلالی ها در آستانه عزیمت به کیش بودند و خبردار شدند باید راهی دبی شوند. ولی باز هم با یک توقف ۱۸ ساعته در دو فرودگاه مهرآباد و امام خمینی به دبی رفتند و فردای همان روز بازی کردند!

این تیم از آن روز به بعد در تاریخ های ۸، ۱۲، ۱۷ و ۲۱ بهمن ماه به ترتیب ۴ دیدار سنگین دیگر مقابل الریان، نفت مسجد سلیمان، پرسپولیس و الشرطه برگزار کرد. در واقع استقلال ظرف ۱۶ روز ۵ مسابقه برگزار کرد و رکورد تقریبی هر ۷۷ ساعت یک بازی را بر جای گذاشت. آماری که نشان می دهد تیم فرهاد مجیدی هر ۳ روز در میان بازی کرده است. مسابقاتی که البته تنها دو دیدارش را در تهران انجام داد و به خاطر مصاف با ۳ حریف آسیایی اش راهی خارج از کشور شد!

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش تمرین چهارشنبه عصر استقلال/ فوتبال درون تیمی؛ اسماعیلی و بلبلی اختصاصی کار کردند!

چ فوریه 12 , 2020
اولین تمرین تیم فوتبال استقلال پس از بازگشت از اربیل عراق در غیاب بازیکنان اصلی در زمین مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.                 به گزارش استقلال نیوز، اولین تمرین تیم فوتبال استقلال ...