رویاپردازی بس است؛ برگرد سرکارت آقای وزیر!

مسعود سلطانی فر

فوتبال آسیا امروز برای دومین بار حقیقت را همچون سیلی محکمی به گوش وزیر ورزش ایران زد.

به گزارش استقلال نیوز، پروژه‌ی قهرمان‌سازیِ دولت بنفش از پیروزی تهران در آسیا برای دومین بار پیاپی شکست خورد تا ننگ ایجاد شکاف بین هواداران فوتبال تا ابد بر پیشانی روحانی و وزرای خیال‌پردازش باقی بماند. پروژه‌ای که «گوبلز»وار تلاش کرد از پیروزی یک ابرقهرمان بسازد اما هر بار به خاطر محاسبات سطحی و سخیف و رویاپردازی غیرعلمی وزیر ورزش و مشاورانش شکست خورد.

غافل از اینکه کسب عنوان در رقابت‌های بین المللی برخلاف مسابقات داخلی، وابسته به نهادهای فاسدی همچون فدراسیون فوتبال، کمیته داوران، سازمان لیگ یا تلویزیون و رسانه‌های زر خرید نیست!

اشتباه بزرگ مسعود سلطانی‌فر در سال‌های وزارتش این بود که تمام توانش را برای تحقق بخشیدن به رویای کودکی‌اش صرف کرد؛ رساندن پیروزی یه یک ستاره‌ی واقعی!

او با بی‌توجهی به سایر رشته‌های ورزشی، عامل کوچ اجباریِ ده‌ها نخبه ورزشی به کشورهای دیگر شد تا همه‌ توجه و توان ورزش صرف باشگاه محبوبش شود!

اولسان هیوندای 2-1 پیروزی تهران

اما فوتبال آسیا امروز برای دومین بار حقیقت را همچون سیلی محکمی به گوشش زد تا به او بفهماند که قهرمانی نتیجه‌ یک لیگ پویا، رشد همه جانبه و در نهایت شکوفایی استعداد برتر از میان استعدادهاست، نه اینکه با تخریب همه‌ باشگاه‌ها بتوان یک تیم در حد قهرمانی قاره ساخت!

هر چه که بود زمان رویاپردازی تمام شد.. حالا مسعود باید به دفتر کارش بازگردد تا در چند ماه باقی مانده به کارهای عقب افتاده رسیدگی کند تا قدری از سیاهی کارنامه‌ دوران وزارتش کم کند.

او وزیر جوانان هم بود. مسئولیت مهمی که در هیاهوی خوش خدمتی به پیروزی محو شده بود. آمار خودکشی جوانان و نوجوانان را در همین دو ماه اخیر مرور کنید!

یکی از متهمان ردیف اول پرونده‌ این خودکشی‌ها همان کسی است که با یقه‌ دیپلمات امروز در جایگاه VIP ورزشگاه الجنوب داشت از شکست خوردن تیم محبوبش حرص می‌خورد!

به قلم شیوای محمد حیرانی

اخبار استقلال نیوز


 مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ و حسرتی که ۵۷ ساله شد.. قهرمانی آسیا تخصص می‌خواهد نه بابا مسعود!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۳۰ آذر

ی دسامبر 20 , 2020
مشرق نیوز - عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۳۰ آذر ...