روزبه چشمی: در استقلال خبری از باند بازی نیست؛ استراماچونی جدی است نه بد اخلاق

photo 2018 11 04 01 13 06

مدافع استقلال گفت: خداروشکر در استقلال هیچ اختلافی وجود ندارد و از باند بازی و این مسائل خبری نیست و همین مسئله اتحاد بازیکنان را بیشتر کرده است.

به گزارش استقلال نیوز، روزبه چشمی مدافع هافبک تیم استقلال در گفتگویی در مورد شرایط استقلال و وضعیت خودش، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

* تغییرات اول فصل کار ما را سخت کرد

ما امسال هم تغییرات مان زیاد بود و هم بازیکنان خیلی جوانی داریم، برخلاف سال های پیش که چند بازیکن با تحربه داشتیم امسال بازیکنان جوان مان بیشتر است. هماهنگ شدن این بازیکنان جوان زمان می برد و ما همیشه در سال های گذشته هفته های اول را از دست می دهیم. ولی بازیکنان ما پتاسیل زیادی داشتند چون خریدهای جدید ما همه ستاره های تیم شان بودند و در لیگ بازی کرده بودند و فقط هماهنگی تیم زمان می برد. خدا را شکر حمایت هواداران نتیجه خودش را دارد نشان می دهد و امیدوارم ادامه دار باشد.

* صبر هواداران ما را به روزهای خوب بازگرداند

ببینید آن چیزی که کادرفنی می خواست و آن چیزی که بازیکنان انجام می دادند معلوم بود نتایج خوب در راه است ولی صبر هواداران و باشگاه باعث شد استقلال به روزهای خوب خود برگردد و نتایج بهتر شوند.

* مشکل ویزا نذاشت به اروپا بروم

اول بگویم ابتدای فصل قصد داشتم فوتبالم را در اروپا ادامه بدهم و اگر چنین قصدی نداشتم نفر اول قراردادم را تمدید می کردم. فکر کردم زمان خوبی است برای به اروپا رفتن و پیشنهاد از اسپانیا و تیم اوئسکا خیلی جدی بود، بحث بستن قرارداد بود ولی مشکل من گرفتن ویزا بود و این مساله زمان بر بود. من زمان را از دست داده بودم و چون لیگ این کشور شروع شده بود امسال قسمت نشد و من بالافاصله قراردادم را با استقلال تمدید کردم. من اصلا به فکر رفتن به کشورهایی مثل ترکیه یا حوزه خلیج فارس نبودم.مدیران اوئسکا فکر می کردند من می توانم سه چهار روزه ویزا بگیرم ولی این موضوع سخت بود و به همین دلیل هم این انتقال عملی نشد.

* دلم می خواست امسال هم در استقلال بمانم

سال پیش هم که من یک سال قرارداد داشتم همه می گفتند روزبه می خواهد برود ولی واقعا دلم خودم هم بود که در استقلال بمانم. من در استقلال به تیم ملی رسیدم و خیلی مدیون این باشگاه هستم. قطعا دل خودم هم بود و فقط پیشنهاد اروپایی بود که باعث شد دیر تمدید کنم چون فکر می کردم اگر بروم شاید مسیر خوبی در زندگی و فوتبالم باز شود که نشد و امسال هم در خدمت استقلال هستم.

* از ماندنم در استقلال اصلا پشیمان نیستم

از ماندنم اصلا پشیمان نیستم و اصلا، نارضایتی وجود ندارد و رضایت کامل دارم و حتی اگر همان اول فصل هم که استقلال شرایط خوبی نداشت نارضایتی در کار نیست. استقلال باشگاه بزرگی است و ما باید برای آن زحمت بکشیم، خدا را شکر توانستیم نتیجه خوبی بگیریم و تا اینجا که شرایط خوب بوده است.

* در استقلال هیچگاه اختلافی وجود ندارد

اختلاف در همه تیم ها است و من فکر نمی کنم اختلاف هایی که عده ای می گویند باعث نتیجه نگرفتن استقلال در فصل پیش شده باشد. اختلاف های جزیی وجود داشت که یکی دو روزه حل می شد اما فکر می کنم مشکلی که استقلال را در سه چهار سال اخیر اذیت کرده بحث تغییرات است، همه تیم ها اول فصل امتیاز می گرفتند و ما در هفته ششم هفتم که شروع می کردیم بردن همه تیم های صدر جدولی که امتیازهای لازم را جمع کرده بودند. برای همین ما در نیم فصل دوم 70 درصد بازی ها را می بریم ولی باز برای قهرمانی امتیاز کم می آوریم. در اول همین فصل هم این اتفاق تکرار شد، ما یکسری بدشانسی آوردیم، می توانستیم مثل خیلی از تیم ها در ابتدای فصل با نتایج یک بر صفر برنده شویم، دو بازی در دقیقه 90 گل خوردیم و سه امتیاز را از دست دادیم. همین امتیازها است که ما را عقب می اندازد و تنها دلیلی که ما قهرمان نشدیم همین است.

* از باند بازی در استقلال خبری نیست

کوتاه بگویم به هیچ وجه در استقلال باند بازی وجود ندارد. اگر تیم نتیجه نگیرد کل تیم ضرر می کنند و اگر هم نتیجه بگیرد به نفع کل بازیکنان است. به جرات می گویم حتی یک مشکل کوچک هم در استقلال وجود ندارد و چیزی نیست که بخواهم در مورد آن صحبت کنم و واقعا خیلی خنده دار است. ولی پارسال می گفتند زمانی که فلان دروازه بان در استقلال بازی می کند روزبه چشمی جدی بازی نمی کند و زمانی که دروازه بان دیگر درون دروازه قرار می گیرد منتظری تمام تلاشش را نمی کند.من یک سوال دارم، برای من اول بازی خودم مهم است یا بازیکن بغل دستی ام؟ صد درصد خودم مهمتر هستم، نه من کل بازیکنان همین شرایط را دارند. تمام بازیکنان اول می خواهند تیم موفق شود و بعد تیم نتیجه بگیرد و دیگر فرقی نمی کند چه کسی در زمین بازی می کند. استقلال بعد از 1300 روز بالاتر از پرسپولیس قرار گرفته است، موضوعی که هواداران این تیم را خیلی خوشحال کرده است. فکر نمی کنم این اتفاق زیاد مهمی باشد و ما کارهای مهم تری داریم که تا پایان لیگ انجام بدهیم. قهرمانی در لیگ، جام حذفی و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فکر می کنم خیلی مهمتر از این اتفاق است.

* استقلال همچنان مشکل زمین تمرین دارد

شاید ما دو زمین تمرین داشته باشیم ولی به هرحال مشکلاتی وجود دارد، زمین ها برای ما نیست و وقتی باران و برف می بارد مجموعه به ما زمین نمی دهد و ما مجبور هستیم به چمن مصنوعی برویم، دقیقا شبیه به اتفاقی که فصل قبل برای ما افتاد. تا وقتی هم که استقلال یک زمین برای خودش نداشته باشد این مشکلات پابرجا است. تمرین در چمن مصنوعی احتمال آسیب دیدگی را بالا می برد، زمین هست ولی فقط برای روزهای آفتابی و امیدوارم این مشکلات برطرف شود.

* فکر کردن به قهرمانی از الان زود است

هفته یازدهم است و خیلی زود است در این باره صحبت کنیم ولی با مجموعه ای که داریم، خیلی امیدواریم امسال قهرمان شویم ولی خیلی سخت است چون فعلا هفته یازدهم است. ما امتیازهای اول فصل را از دست داده ایم و باید در بازی های سخت این امتیازها را جبران کنیم. شک نکنید تمام هدف مجموعه قهرمانی است و امیدوارم به این هدف برسیم ولی واقعا کار سخت است.

* استراماچونی اصلا بد اخلاق نیست

عده ای می گویند استراماچونی عصبانی و بد اخلاق است اما اصلا عصبانی نیست، در کار خیلی جدی است ولی رابطه بسیار خوبی با بازیکنان دارد. همه او را دوست دارند چون می دانند چقدر برای بازیکنان بیرون و داخل زمین زحمت می کشد و از آنها حمایت می کند. این جزو حرفه ای گری های یک مربی است که در کنار جدیت رابطه خوبی هم با بازیکنان دارد.

* بازی در سیستم سه دفاعه بسیار سخت است

فکر می کنم سیستم سه دفاعه سخت است، با وجود اینکه دو ماه است داریم این سیستم را تمرین می کنیم ولی سخت است و هنوز بازی با این سیستم کار دارد و زمان می برد تا به آن عادت کنیم.

اخبار تیم استقلال

           

   


 مطالب مرتبط:

روزبه چشمی: تغییرات زیاد باعث عدم نتیجه گیری استقلال است؛ احکام دربی سختگیرانه بود!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تفاوت مهم استراماچونی با مربیان قبلی استقلال

چ نوامبر 27 , 2019
به گزارش مشرق، آندره‌آ استراماچونی نشان داد اصلاً مربی جوگیری نیست و نمی‌خواهد مثل مربیان سابق استقلال سوار بر جو احساسی سکو‌ها شود و محبوبیت مجازی کسب کند. با این حال کالدرون روشی برخلاف استرا دارد و تا امروز چند بار سعی کرده به استقلال کنایه بزند و ح...