روایتی از اختلاف جدید شفر و خطیر

به گزارش مشرق، پس از شکست استقلال در دربی ۸۹ و تساوی برابر سایپا، شانس این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر کاهش یافت. با توجه به حواشی دربی و تنش‌هایی که برای تیم بوجود آمد، هیئت مدیره باشگاه استقلال پانزدهم فروردین‌ماه جلسه‌ای تشکیل داد و از وینفرد شفر نیز دعوت شد تا در این جلسه شرکت کنند. علی خطیر معاون ورزشی باشگاه نیز در این جلسه حضور داشت.

با توجه اختلافاتی که شفر و خطیر داشتند، هیئت مدیره استقلال از سرمربی آلمانی آبی‌پوشان خواست که به اختلافات دامن نزده و کاری به معاونان باشگاه نداشته باشد. شفر و خطیر هم عکسی در کنار هم انداخته و سایت باشگاه نیز با انتشار این عکس و همچنین عکس یادگاری اعضای هیئت مدیره پس از پایان جلسه، خبر از آرامش در باشگاه داد. گفت‌وگویی از معاون ورزشی باشگاه نیز در سایت باشگاه منتشر شد که اعلام کرد هیچ اختلافی با شفر ندارد!

بیشتر بخوانید:

روایت جالب بازیکن خارجی استقلال از بمب قرمز!

استقلال پس از این اتفاق، صاحب دو برد حیاتی برابر الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا و سپاهان در لیگ برتر شد تا آرامش به این باشگاه بازگردد، اما اتفاقاتی در قطر افتاد که از چشم خیلی‌ها پنهان ماند، اتفاقی که شرح آن نشان می‌دهد شفر همچنان با خطیر اختلاف دارد و نمی‌خواهد به این اختلافات پایان دهد.

ماجرا از این قرار است که امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال به همراه خطیر به قطر رفتند تا برای بازی با الهلال در کنار تیم باشند. در هتل، پژمان منتظری و علی کریمی از خطیر می‌خواهند که به سمت شفر رفته تا با او صحبت کند. معاون ورزشی باشگاه می‌گوید که بهتر است این اتفاق نیفتد، اما با اصرار این دو بازیکن و همچنین فتحی مدیرعامل باشگاه، خطیر به سمت شفر می‌رود و برای دست دادن دستش را دراز می‌کند، اما سرمربی آلمانی آبی‌پوشان از دست دادن خودداری می‌کند و با عصبانیت به منتظری می‌گوید که چرا این کار را کرده است. دو بازیکن استقلال با تعجب از رفتار سرمربی تیم‌شان به اتاق‌های خود می‌روند. خطیر هم که از رفتار شفر به شدت ناراحت شده بود، از منتظری گلایه می‌کند که چرا پادرمیانی کرد تا کار به اینجا بکشد.

شفر که در قطر اعضای هیئت مدیره استقلال را جنتلمن خطاب کرده بود، به نظر می‌رسد توجهی به درخواست هیئت مدیره نکرده و به صورت صوری در کنار خطیر عکسی به یادگار انداخته بود. باید دید واکنش هیئت مدیره باشگاه به رفتار سرمربی آلمانی آبی‌پوشان چه خواهد بود و آیا این بار موضع تندی خواهند گرفت یا باز هم به صورت صوری خبر از پایان اختلافات می‌دهند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مجید نامجومطلق: از بازی استقلال لذت بردم؛ این گل مختص خود پاتوسی بود

ی آوریل 14 , 2019
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تیم های دیگر امتیاز از دست می دهند و استقلال باید همه تلاش خود را بکند تا یک فصل موفق را سپری کند. به گزارش استقلال نیوز، مجید نامجومطلق پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با سایت باشگاه، درباره دیدار آبی پوشان و سپا...