رمضانی: هیچ کدام از بازیکنان ناراضی نیستند

به گزارش مشرق، سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این روزهای آبی‌های پایتخت گفت: همانطور که در جریان هستید، چند روزی است که تمرینات خود را آغاز کرده‌ایم و بازیکنان با انرژی و انگیزه بالا در تمرینات حاضر می‌شوند. فضای با نشاطی بر تمرینات تیم حاکم است و کادرفنی در تلاش است تا بازیکنان را به سطح آمادگی مطلوب برساند.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ وضعیت پرداختی‌های استقلال از زبان سعادتمند

وی افزود: تنها مشکل در تمرینات ما که تنها به ما  اختصاص ندارد و سایر تیم‌ها هم درگیر آن هستند، نگرانی بابت شیوع بیماری کرونا است. متاسفانه این روزها که استقلال در آرامش است، عده‌ای که منافع خود را در خطر می‌بینند، به دنبال حاشیه‌سازی و انتشار اخبار دروغ و در نتیجه برهم زدن آرامش فعلی تیم و ایجاد نگرانی برای هواداران هستند که این موضوع جای تاسف دارد.

رمضانی خاطرنشان کرد: هر گونه خبری در خصوص ابراز نارضایتی بازیکنان از شرایط باشگاه و تمرینات را غیرواقعی دانسته و با صراحت می گویم این اخبار برای بر هم زدن آرامش تیم و ایجاد حاشبه منتشر می شوند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تکذیب یک خبر درمورد مجیدی توسط استقلال

پ مه 28 , 2020
به گزارش مشرق، از روز گذشته شایعه‌ای مبنی بر انصراف فرهاد مجیدی از حضور در یک برنامه تلویزیونی در برخی رسانه‌ها و روزنامه‌ها منتشر شده که به این وسیله اعلام می‌شود دعوتی از سوی هیچ برنامه تلویزیونی به سرمربی استقلال نشده است و انتظار می‌رود رسانه‌های و...