رمضانی: فتح‌الله‌زاده و مجیدی اختلاف ندارند

به گزارش مشرق، سعید رمضانی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: متأسفانه در بلاتکلیفی هستیم و معلوم نیست هفته آینده در لیگ برتر بازی داریم یا نه. واقعا نمی‌دانیم چه کار کنیم. اگر شرایط جامعه به دلیل ویروس کرونا خطرناک بوده و قرار است لیگ تعطیل شود، مسئولان سریع‌تر تصمیم بگیرند تا از این بلاتکلیفی خارج شویم.

وی افزود: با برگزاری بازی‌ها، بازیکنان و کادر تیم‌ها درگیر این مسئله خواهند بود و اگر خدای ناکرده یکی از بچه‌ها با این بیماری روبه‌رو شود، همه دچار این بیماری می‌شوند، چون در کنار هم هستیم. عاجزانه خواهش می‌کنیم که تصمیم لازم گرفته شود.

بیشتر بخوانید:

جلسه فتح‌الله زاده با مجیدی و رمضانی

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص جلسه روز گذشته او و فرهاد مجیدی با علی فتح‌الله‌زاده گفت: بحث‌های اصلی ما به امکانات، زمین تمرین و البسه تیم ارتباط داشت و قرار شد که این مشکلات برطرف شود. بحث بعدی، مطالبات بازیکنان بود که خدا را شکر فتح‌الله‌زاده قول‌های مساعدی داد که به همراه هیئت مدیره به بازیکنان پرداختی داشته باشند.

رمضانی در واکنش به شایعه اختلاف بین مجیدی و فتح‌الله‌زاده عنوان کرد: چنین چیزی نیست. ما برای موفقیت استقلال همدل هستیم تا این تیم به جایگاه واقعی‌اش برسد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فرهاد مجیدی منتظر تصمیم نهایی سازمان لیگ

چ مارس 4 , 2020
به گزارش مشرق، در روزهایی که لیگ برتر با تعطیلی یک هفته ای روبرو شده است تمرینات استقلال تعطیل نیست و این تیم به صورت منظم تمرینات خود را بر گزار می کند.با تصمیم نهایی فرهاد مجیدی بازیکنان استقلال امروز هم در سالن وزنه تمرینات خود را پیگیری کردند، تمری...