رفتن رحمتی اشتباه مدیران استقلال بود

به گزارش مشرق، پرویز برومند درباره وضعیت دروازه‌بان‌های تیم استقلال اظهار داشت: پیش از این هشدار داده بودم که استقلال نباید دو دروازه‌بان فصل گذشته خودش را از دست بدهد. وقتی دو دروازه‌بان در یک تیم حضور دارند، باشگاه باید برای حفظ بازیکنانش سیاست خوبی را اعمل کند، اما این اتفاق نیفتاد و استقلال مهدی رحمتی را از دست داد.

بیشتر بخوانید:

رحمتی، منتظری و چشمی خودشان رفتند

وی افزود: نمی‌توان گفت وضعیت استقلال با داشتن تنها یک دروازه‌بان مثل سیدحسین حسینی نگران کننده است، اما باید یک نفر در کنار این دروازه‌بان باشد. هر چند که همه چیز بستگی به مربی دروازه‌بان‌ها دارد که چطور با دروازه‌بان‌ها کار کند.

دروازه‌بان پیشین تیم استقلال خاطرنشان کرد: حسینی می‌تواند سنگربان استقلال باشد، اما نیاز است کسی کنارش باشد تا با او رقابت کند. برای پیشرفت نیاز است که دروازه‌بان دیگری با حسینی رقابت داشته باشد. عدم حفظ رحمتی سیاست غلط باشگاه بود. صحبت‌هایی شده که باشگاه رحمتی را نمی‌خواسته است، اما این مسئله درست نیست چون عقلانی نیست که باشگاه بخواهد بازیکنان خوبش را از دست بدهد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پادوانی: نمی‌توانم برگردم اما پولم را می‌گیرم

ی جولای 28 , 2019
به گزارش مشرق، این بازیکن عملکرد بسیار خوبی در جمع آبی ها داشت اما بعد از آن مصدومیت، دیگر حتی نتوانست به راحتی روی پاهای خود راه برود. مدت ها در خانه و بیمارستان بستری بود و بالاخره بعد از ماه ها توانست با ویلچر از روی تخت برخیزد. او چند ماهی در تهران...