رضا حسن زاده: نمی‌دانم چرا قربانی رفت؛ بهتر بود از بیست روز پیش تمرینات آغاز می شد!

رضا حسن زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مدیران باشگاه باید تلاش می‌کردند تا شان پیروز قربانی حفظ شده و او همکاری‌اش را با باشگاه ادامه می‌داد.

به گزارش استقلال نیوز،رضا حسن زاده عضو کمیته فنی و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص شرایط استقلال پس از انتخاب استراماچونی، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

نمی‌دانم چرا شرایطی پیش آمد که قربانی رفت

از آنجایی که استراماچونی پیشینه‌ای از فوتبال ایران ندارد، باید یک فرد آشنا به فوتبال ایران و امین باشگاه در کنار او بود. بهترین گزینه‌ای که می‌توانست به این مربی ایتالیایی مشورت بدهد، پیروز قربانی بود. انتخاب اولیه باشگاه که پیروز قربانی بود، انتخاب خوبی بود و نمی‌دانم چرا شرایطی پیش آمد که قربانی رفت. اما باشگاه باید شرایطی فراهم می‌کرد تا هم شان پیروز قربانی حفظ می‌شد و هم او در کادر فنی می‌ماند. این اتفاق بیشتر از همه به سود تیم بود.

* بهتر بود از بیست روز پیش تمرینات آغاز می شد!

روند مذاکرات و توافق با استراماچونی قدری طولانی شد و این باعث شد تا ما از برنامه‌های آماده سازی قدری عقب باشیم. بهتر بود از بیست روز پیش تمرینات آغاز می‌شد.

* به بازیکنانی که خطیر جذب کرده می توان اطمینان کرد

هرچند تیم سرمربی نداشت و شاید این سئوال پیش آید که بدون سرمربی چطوری بازیکن جذب شده، اما از آنجایی که نقل و انتقالات زیر نظر خطیر بوده و او فصل گذشته امتحان خوبی در این زمینه پس داده، می‌توان به بازیکنان جذب شده اطمینان کرد و به نقل و انتقالات خوشبین بود. البته بازیکنان جدید باید به این نکته توجه کنند که بازی در این تیم یک شمشیر دو لبه است. همانطور که استقلال می‌تواند سکوی پرتاب هر بازیکن تازه‌ای باشد، می‌تواند عامل محو شدن بازیکنان تازه واردی شود که اسیر حواشی و جذابیت‌های کاذب این تیم می‌شوند. از مسئولان باشگاه تقاضا دارم به هر طریقی که هست بازیکنان جدید را در خصوص شرایط این تیم آگاه کرده و به آنها هشدارهای لازم را بدهند. این بازیکنان باید بتوانند خودشان را با شرایط تیمی پر هوادار که سرشار از جذابیت های کاذب است تطبیق دهند.

   

اخبار باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چرا پرسپولیس سند مهم و برگ برنده اش علیه برانکو را رو نمی‌کند؟!

س ژوئن 25 , 2019
سرویس ورزش مشرق – برانکو ایوانکوویچ در تازه‌ترین گفتگوی خود این ادعا که پرسپولیس از او و باشگاه الاهلی شکایت کرده را رد کرده و مدعی شد که با پرسپولیس قراردادی نداشته و به عنوان یک مربی آزاد با تیم صعودی به توافق رسیده است. از سوی دیگر پرسپولیس اعلام کر...